کد خبر : 972
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۲۰

واکنش پیام نیازمند درباره انتقال یک میلیون یورویی به سپاهان: این رقم شوخی است

واکنش پیام نیازمند درباره انتقال یک میلیون یورویی به سپاهان: این رقم شوخی است

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ سید پیام نیازمند پس از یک فصل حضور قرضی در سپاهان، با انتقال دائمی از پورتیموننزه پرتغال به جمع طلایی پوشان اصفهان بازگشت، اما رقم رضایت‌نامه او جنجال زیادی به وجود آورد و رسانه‌های پرتغالی عنوان کردند باشگاه سپاهان یک میلیون یورو برای انجام این جابه‌جایی پرداخت نموده است.  باشگاه

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

سید پیام نیازمند پس از یک فصل حضور قرضی در سپاهان، با انتقال دائمی از پورتیموننزه پرتغال به جمع طلایی پوشان اصفهان بازگشت، اما رقم رضایت‌نامه او جنجال زیادی به وجود آورد و رسانه‌های پرتغالی عنوان کردند باشگاه سپاهان یک میلیون یورو برای انجام این جابه‌جایی پرداخت نموده است. 

باشگاه سپاهان طی روز‌های اخیر هیچ واکنشی به این خبر جنجالی و انتقاد رسانه‌های داخلی نداشت و صرفا تاکید داشت چنین رقمی برای دریافت رضایت نامه پیام نیازمند پرداخت نکرده که حالا این دروازه‌بان تا حدودی رقم بند فسخ خود برای حضور در سپاهان را مشخص کرد. 

سید پیام نیازمند در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص رقم پرداختی باشگاه سپاهان برای حضور قرضی او به باشگاه پورتیموننزه پرتغال در فصل گذشته عنوان کرد: برای انتقال قرضی مبلغ کمی بود، ولی اجازه ندارم بگویم، چون باشگاه باید عنوان کند. 

این دروازه‌بان ملی پوش یادآور شد: این روز‌ها بازی با اعداد و ارقام زیاد است. مبلغ قرضی خیلی پایین بود. 

گلر سپاهان در خصوص اینکه گفته می‌شود یک میلیون یورو برای انتقال دائمی او به پورتیموننزه پرداخت شده، ابراز کرد: عدد یک میلیون یورو اصلا شوخی است. واقعا نمی‌دانم آن رسانه پرتغالی که این موضوع را انتشار داد و در کشور ما این همه گستردگی پیدا کرد، چطور این موضوع را نوشت و اصلا یک رسانه معمولی در کشور پرتغال این خبر را درج کرد و نمی‌دانم از کجا نشأت می‌گرفت. شاید یکی از اعضای تیم پورتیموننزه آن را گفته است! 

پیام نیازمند در واکنش به اینکه حدود رقم رضایت‌نامه‌اش با سپاهان چقدر است، اظهار کرد: اصلا یک میلیون یورو که هیچ، حتی رقم رضایت نامه‌ام نزدیک به این رقم هم نیست. 

او با تاکید بر اینکه بند فسخ من قابل مذاکره بود، اذعان کرد: وقتی من به پورتیموننزه رفتم، بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی در قراردادم درج کردند، ولی من با یک مبلغ خیلی کم به‌عنوان بازیکن قرضی به سپاهان آمدم. بند فسخ برای همه بازیکنان است و این مسئله در فوتبال اروپا طبیعی به حساب می‌آید. 
دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان در واکنش به اینکه این باشگاه نیمی از مبلغ یک میلیون یورو را پرداخت کرده است، گفت: از نصف هم کمتر است. اجازه ندارم اعداد و ارقام را بگویم، ولی از نصف کمتر و یک رقم معقول است.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.