کد خبر : 988
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۴۵

آغاز عملیات انتقال زائران مدینه بعد از فردا

آغاز عملیات انتقال زائران مدینه بعد از فردا

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی حج، ۸۷ هزار و ۵۴۱ زائر روز‌های نهم تا دوازدهم ذی الحجه اعمال و مناسک خود را در عرفات، مشعر و منا انجام دادند و در بازگشت به مکه در حال تکمیل کردن اعمال و مناسک خود هستند تا جشن بندگی شان کامل شود. 

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی حج، ۸۷ هزار و ۵۴۱ زائر روز‌های نهم تا دوازدهم ذی الحجه اعمال و مناسک خود را در عرفات، مشعر و منا انجام دادند و در بازگشت به مکه در حال تکمیل کردن اعمال و مناسک خود هستند تا جشن بندگی شان کامل شود. 

گروه نخست از زائران مدینه بعد با اتمام اعمال و مناسک شان، صبح روز یکشنبه (۱۱ تیر) با قطار راهی شهر پیامبر خواهند شد تا در اقامت پنج روزه در این شهر، در جوار بارگاه منور حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه مظلوم بقیع (علیهم السلام) به راز و نیاز و عبادت بپردازدند. 

اعزام کاروان‌های مدینه بعد زائران از مکه به شهر پیامبر از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه با اعزام بیش از ۲ هزار نفر آغاز خواهد شد و در روز‌های آینده اعزام‌های زائران بعد ادامه خواهد داشت.

حدود ۴۰ درصد زائران کشورمان مدینه بعد و حدود ۶۰ درصد نیز مدینه اول هستند و زائران پس از انجام مناسک حج تمتع به مرور به کشور باز می‌گردند.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.