کد خبر : 1050
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الاتحاد؛ نقشه مورایس برای انتقام با بازگشت آقای گل

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الاتحاد؛ نقشه مورایس برای انتقام با بازگشت آقای گل
تیم فوتبال سپاهان ایران در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میهمان الاتحاد عربستان است.

دیدار تیم‌های الاتحاد عربستان و سپاهان ایران از هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امشب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالعزیز برگزار می‌شود.

 

شرایط دو تیم در گروه C مسابقات متفاوت است. الاتحاد با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صعودش به مرحله حذفی قطعی است. در مقابل سپاهان با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و اگر قصد دارد کار صعودش به اما و اگر کشیده نشود، باید با امتیاز عربستان را ترک کند.

 

بازی رفت دو تیم در ایران با حواشی و جنجال فراوان برگزار نشد و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه بازی را ۳ بر صفر به صعود نماینده عربستان اعلام کرد و سپاهان نیز ۳ بازی از میزبانی در اصفهان محروم و همچنین با جریمه نقدی مواجه شد. حالا شاگردان ژوزه مورایس انگیزه بالایی برای گرفتن انتقام و همچنین کسب مجوز صعود به عنوان صدرنشین را دارند.

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الاتحاد؛ نقشه مورایس برای انتقام با بازگشت آقای گل

 

الاتحاد بعد از برتری ۲ بر یک مقابل آلمالیق ازبکستان موفق شد الخلیج را با نتیجه ۴ بر۲ مغلوب کند اما سپاهان بعد از آخرین دیدار خود مقابل نیروی هوایی، استراحت کرده است.

 

هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد به دلیل محرومیت در این دیدار حضور ندارند و امید نورافکن نیز به دلیل مصدومیت غایب است. سپاهان برای صعود از مرحله گروهی محکوم به کسب امتیاز از این دیدار است. طلایی‌پوشان اگر بتوانند با ۳ امتیاز کامل عربستان را ترک کنند می‌توانند به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی صعود کنند. سپاهان حتی با یک تساوی نیز به احتمال زیاد به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم گروه‌ها صعود خواهد کرد.

 

به احتمال زیاد ژوزه مورایس پرتغالی برای این دیدار حساس از ترکیب ۱-۳-۲-۴ استفاده می‌کند. مسئولیت حفاظت از دروازه سپاهان در این دیدار به عهده پیام نیازمند است. به نظر می‌رسد مورایس با توجه به محرومیت هادی محمدی قصد ندارد از سیاوش یزدانی در این دیدار نیز استفاده کند و همانند دیدار رفت مقابل آلمالیق ازبکستان از محمد قربانی در کنار محمد دانشگر استفاده می‌کند.

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الاتحاد؛ نقشه مورایس برای انتقام با بازگشت آقای گل

 

رامین رضاییان از سمت راست و میلادزکی‌پور از سمت چپ خط دفاعی سپاهان را تکمیل می‌کنند. در میانه میدان با توجه به محرومیت محمدجواد حسین‌نژاد، برایان دابو در کنار کاپیتان محمد کریمی زوج خط میانی را تشکیل می‌دهند.

 

جلوتر از آن‌ها فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا اسدی پشت سر شهریار مغانلو ترکیب یازده نفره سپاهان را برای این دیدار حساس تشکیل می‌دهند.

 

ترکیب احتمالی سپاهان:

 

پیام نیازمند، محمددانشگر، سیاوش یزدانی، میلادزکی‌پور، رامین رضاییان، محمدکریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.