کد خبر : 992
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۰

برادرکشی به خاطر اعتیاد

برادرکشی به خاطر اعتیاد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛  رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: به دنبال کشف پیکرفردی ناشناس دریکی ازمحله‌های شهرکرمان در حالی که از ناحیه سر، دست، پا و دیگر نقاط بدن با ضربات سلاح سرد هدف اصابت قرارگرفته و به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی درمحل جنایت حاضر شدند و مراتب

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

 رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: به دنبال کشف پیکرفردی ناشناس دریکی ازمحله‌های شهرکرمان در حالی که از ناحیه سر، دست، پا و دیگر نقاط بدن با ضربات سلاح سرد هدف اصابت قرارگرفته و به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی درمحل جنایت حاضر شدند و مراتب شناسایی و دستگیری قاتل را در دستورکار قرار دادند.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول شخصی معتاد است، به همین دلیل ازسوی خانواده خود طرد شده است.

وی اظهارکرد: با روشن شدن اختلافات قبلی مقتول با برادرش و همچنین با مشخص شدن ترددیک دستگاه خودرو در صحنه جنایت، دست داشتن برادر قربانی در این قتل محرز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی‌های دقیق‌تر ماموران، ارتکاب قتل توسط برادرمقتول به سبب وقوع تنش و نزاع شخصی بین آنان محرز شد که نیرو‌های پلیس آگاهی این متهم را در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار دستگیر کردند.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.