کد خبر : 1000
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

دستگیری مادری که کودک خود را به دزد اجاره می‌داد

دستگیری مادری که کودک خود را به دزد اجاره می‌داد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ مدتی قبل شناسایی مالخر‌ها با دستور سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. بنابر این یکی از این مالخر‌ها در منطقه هرندی شناسایی شده و مراودات او تحت نظر قرار داده شد که منجر به انهدام باند گوشی‌قاپی شده و سپس راز زن جوانی که

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

مدتی قبل شناسایی مالخر‌ها با دستور سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. بنابر این یکی از این مالخر‌ها در منطقه هرندی شناسایی شده و مراودات او تحت نظر قرار داده شد که منجر به انهدام باند گوشی‌قاپی شده و سپس راز زن جوانی که فرزند خود را به‌عنوان پوشش به سارقان اجاره می‌داد، برملا و بازداشت شد.

رسیدگی به این پرونده از مدتی قبل با دستگیری مالخر در دستور کار بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۳۴ ویژه سرقت قرار گرفت. زمانی که این مالخر تحت نظر قرار گرفت، مشخص شد که او با سارق ۱۹ ساله‌ای در ارتباط است که این فرد چند بار موقع تحویل گوشی‌های سرقتی در حالی به منزل این مالخر مراجعه کرده بود که یک کودک ترک موتور او نشسته بود.

با توجه به حساسیت موضوع دستور بررسی آن داده شد و بعد از دستگیری سارق و مالخر مشخص شد که سارق ۱۹ ساله این کودک را از مادرش اجاره کرده و همراه خود برای تحویل گوشی‌های سرقتی به مالخر می‌برد تا حضور کودک سبب شود در طول مسیر مأموران گشت پلیس به این سارق مظنون نشوند.

در حالی که دیگر اعضای باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند، تحقیقات برای مشخص شدن تعداد سرقت‌های آن‌ها آغاز شد و شناسایی شاکیان در دستور کار قرار گرفت.

دروغ بزرگ مادر بی‌عاطفه

در همین حال مادر کودک به اتهام مشارکت در سرقت از طریق اجاره دادن کودک خردسال خود بازداشت شد، اما در بازجویی‌ها اتهام خود را انکار کرد و گفت: «سارق همسر من است. مدتی قبل من از شوهر اولم که پدر فرزندم است جدا شده‌ام و با این جوان ازدواج کردم. او گاهی اوقات پسر خردسالم را با خود به گردش می‌برد و من این را به حساب علاقه او به فرزندم می‌گذاشتم، اما نمی‌دانستم که او سرقت می‌کند و از فرزندم به‌عنوان پوشش استفاده می‌کند.»

در ادامه بازجویی از متهمان این باند سرقت، سارق ۱۹ ساله و دیگر اعضای این باند ارتباط زوجیت بین مادر کودک و متهم ۱۹ ساله را نفی کرده و اظهار داشتند که او فرزندش را اجاره می‌داد. به این ترتیب رسیدگی اتهام این زن و دیگر اعضای باند گوشی‌قاپی در دستور کار بازپرس شعبه دهم دادسرای ویژه سرقت قرار دارد.

منبع: ایران

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.