کد خبر : 1015
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

زائرین اربعین می‌توانند برای رسیدن به مرز از خودرو‌های شخصی استفاده کنند

زائرین اربعین می‌توانند برای رسیدن به مرز از خودرو‌های شخصی استفاده کنند

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ سید کمال سادات در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه اظهار داشت: تامین امکانات اولیه و انتقال تجهیزات به نجف از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.  وی با اشاره به دیدار دیروز استاندار تهران با معاون استاندار نجف افزود: گزارشی از

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

سید کمال سادات در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه اظهار داشت: تامین امکانات اولیه و انتقال تجهیزات به نجف از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 وی با اشاره به دیدار دیروز استاندار تهران با معاون استاندار نجف افزود: گزارشی از جلسه دیروز و تعاملات و همکاری دو کشور در موضوع اربعین مطرح شد.

 دبیر ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: در مورد پشتیبانی در موضوعات مختلف از جمله آب آشامیدنی، سوخت، نقل و انتقال، موضوع کامیونداران، مواد اولیه مثل شکر، برنج، روغن، تامین ژنراتور‌ها و مولد‌های برق نیز بررسی‌های لازم به عمل آمد؛ همچنین هماهنگی لازم برای استقرار خادمین انجام شد.

سادات سپس با اشاره به صورتجلسه ۱۱۲ ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای عاشقان اباعبداله و ظرفیت حمل و نقل عمومی، همچنین با توجه به توسعه پارکینگ‌ها وزیرساخت‌های مربوطه زائرین می‌توانند از خودرو شخصی برای رسیدن به مرز استفاده کنند.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.