کد خبر : 1053
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

مهدی: تاریخ برگزاری شهرآورد تغییر نخواهد کرد/ نتوانستیم به استقلال کمکی کنیم

مهدی: تاریخ برگزاری شهرآورد تغییر نخواهد کرد/ نتوانستیم به استقلال کمکی کنیم
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال در همان تاریخی که اعلام شده است، برگزار می‌شود.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی در خصوص تغییر زمان بازی دربی اظهار داشت: برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال در همان تاریخی که اعلام شده است برگزار می‌شود. در خصوص ساعت بازی نیز بحث‌هایی وجود دارد که از طریق خود سازمان لیگ اگر تغییری ایجاد شود آن را اعلام خواهیم کرد. این هم از جاذبه‌های شهرآورد است که یک موج رسانه‌ای ایجاد می‌شود.

 

وی در مورد بلیط فروشی این بازی نیز بیان کرد: طبق سهیمه‌ای که در نظر گرفته شده هواداران دو تیم می‌توانند با مراجعه به سای بلیط فروشی برای تهیه بلیط این بازی اقدام کنند. موضوعی که اخیرا بازار سیاه و جعل بلیت خواهش می کنم با توجه به اینکه بلیت ها فقط با کدملی افراد صادر می شود عزیزان فریب نخورند که بلیط را از مسیر دیگری تهیه کنند. با این موضوع برخورد خواهد شد و ما شرمنده این عزیزان خواهیم شد.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ایجاد بازار سیاه برای بازی پرسپولیس و الدحیل گفت: مسلما هواداران برای این دیدار قطعا اشتیاق بالایی دارند. ظرفیت ورزشگاه به خاطر ساخت و سازها محدود شده، بهتر است هواداران سعه صدر داشته باشند و بازی را از گیرنده‌ها دنبال کنند. بلیط فروشی بازی‌ها بر عهده باشگاه‌ها است و ما هیچ دخالتی در این موضوع نمی‌کنیم.

 

مهدی در مورد درخواست باشگاه استقلال برای تعویق زمان برگزاری دربی عنوان کرد: لیگ برای همه تیم ها از جمله استقلال است. ما به همه درخواست ها احترام می‌گذاریم. با توجه به تعطیلات آغاز فصل و رقابت‌های فیفادی، نیم فصل منتهی می‌شود به شروع جام ملت‌ها و برنامه‌های تیم ملی که خیلی هم مهم است.شروه و پایان لیگ شرایط لازم را ندارد تا ما بتوانیم شرایط را به‌ صورت مساوی برقرار کنیم. شرایط بازی‌های استقلال کاملا نرمال است. متاسفانه شرایطی وجود نداشت تا بتوانیم به استقلالی‌ها کمکی کنیم. فشار بیشتر از این را روی ۳ تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند گذاشتیم. سایر تیم‌های دیگر لیگ حداقل در نیم فصل اول با فشردگی کمتری در لیگ بازی می‌کنند. با پشت سر گذاشتن جام ملت‌ها و بعد از آن لیگ قهرمانان آسیا برنامه لیگ بهتر خواهد شد.

 

وی در خصوص برگزاری رقابت‌ها با توجه به آلودگی هوا عنوان کرد: ما بازی پرسپولیس و الدحیل رادر پیش رو داریم. ناظران کنفدراسیون آسیا استانداردهای لازم برای برگزاری یک بازی را مورد بررسی قرار می‌دهند و ما نیز از آن تبعیت می‌کنیم. در بعضی از کلان‌شهرها مدیران شهری به دلیل شدت آلودگی هوا اقدام به تعطیلی مسابقات کردند. خواهش می‌کنم چون فوتبال دستور العمل‌های خودش را دارد، اجازه دهند از آنها استفاده کنیم. همانطور که بازی پرسپولیس فردا برگزار می‌شود.

 

ورزش

فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.