کد خبر : 962
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۵

بمب‌های شبانه لیگ عربستان/ ژوتا

بمب‌های شبانه لیگ عربستان/ ژوتا

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ بعد از اینکه بارسلونا از مارسلو بروزوویچ برای ارائه پیشنهاد رسمی فرصت خواست، النصری‌ها یک پیشنهاد جدید برای جذب این بازیکن ارائه کردند که در آستانه پذیرفته شدن از سوی او قرار گرفته است. النصر پیش از این پیشنهاد دستمزد ۲۰ میلیون یورو در سال را به هافبک اینتر ارائه

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

بعد از اینکه بارسلونا از مارسلو بروزوویچ برای ارائه پیشنهاد رسمی فرصت خواست، النصری‌ها یک پیشنهاد جدید برای جذب این بازیکن ارائه کردند که در آستانه پذیرفته شدن از سوی او قرار گرفته است.

النصر پیش از این پیشنهاد دستمزد ۲۰ میلیون یورو در سال را به هافبک اینتر ارائه کرده بود، اما بروزوویچ خواستار حداقل ۳۰ میلیون یورو شده بود. باشگاه عربستانی در بسته پیشنهاد جدید خود با در نظر گرفتن تمامی خواسته‌های او را ارائه کرده که با موافقت شفاهی این بازیکن مواجه شده است.

النصر پیشنهاد ۲۳ میلیون یورو در سال بعلاوه پاداش‌هایی که رقم قرارداد ۳ ساله بروزوویچ را به ۱۰۰ میلیون یورو می‌رساند به او پیشنهاد کرده است. هافبک اینتر قرار است روز جمعه برای حضور در تست‌های پزشکی النصر به عربستان سفر خواهد کند؛ قرارداد او تا پایان ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار خواهد داشت.

این تنها بمب عربستانی‌ها در ساعات پایانی روز چهارشنبه نبود و باشگاه الاتحاد نیز دقایقی پیش به توافق اولیه برای جذب ژوتا، مهاجم ۲۴ ساله سلتیک دست یافت.

این باشگاه عربستانی مذاکرات بسیار خوبی با مهاجم پرتغالی داشته و توافق اولیه بین طرفین ایجاد شده است. پیشنهاد ارائه شده توسط باشگاه الاتحاد با استقبال ژوتا مواجه شده و قرارداد نهایی به زودی امضا خواهد شد.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.