کد خبر : 956
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۵

بازیکنان تیم منتخب کارلوس آلکاراس

بازیکنان تیم منتخب کارلوس آلکاراس

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ کارلوس آلکاراس این روز‌ها در لندن قبل از چالش بزرگ بعدی خود استراحت می‌کند: ویمبلدون. پیروزی او یکشنبه گذشته در رقابت‌های کوئینز، علاوه بر ریکاوری به او اجازه می‌دهد تا در روز‌های منتهی به سومین گرند اسلم فصل رویا‌های بزرگی داشته باشد. کارلوس علاوه بر ورزش تنیس، یک هوادار بزرگ

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

کارلوس آلکاراس این روز‌ها در لندن قبل از چالش بزرگ بعدی خود استراحت می‌کند: ویمبلدون. پیروزی او یکشنبه گذشته در رقابت‌های کوئینز، علاوه بر ریکاوری به او اجازه می‌دهد تا در روز‌های منتهی به سومین گرند اسلم فصل رویا‌های بزرگی داشته باشد.

کارلوس علاوه بر ورزش تنیس، یک هوادار بزرگ فوتبال است. او چالش ترنسفرمارکت را پشت سر گذاشته و ۱۱ بازیکن ایده‌آل خود در تاریخ فوتبال را انتخاب کرده است.

آلکاراس قبلاً خودش را به عنوان یک طرفدار رئال مادرید نشان داده بود، چیزی که وقتی ۱۱ بازیکن انتخاب شده را می‌بینید بسیار واضح است.

۷ بازیکن انتخاب شده این ورزشکار در رئال مادرید بازی کرده‌اند؛ ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، روبرتو کارلوس، لوکا مودریچ، زین الدین زیدان، کریستیانو رونالدو و رونالدو نازاریو هستند.

رونالدوی برزیلی بازیکن سابق مادرید در نظر گرفته می‌شود، اگرچه او پیراهن بارسا را ​​نیز به‌تن داشت. ۳ بازیکن دیگر این ترکیب در بارسا حضور داشتند: کارلس پویول، آندرس اینیستا و لیونل مسی.

تنها فوتبالیستی که در تیمش لباس سفید و آبی نپوشیده، مدافع کناری برزیلی یعنی کافو است.

انتظار می‌رود کارلوس آلکاراس چهارشنبه هفته جاری به تمرینات بازگردد تا به آمادگی خود برای سومین گرند اسلم سال ادامه دهد.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.