کد خبر : 950
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

آبی پوشان در هر پست نیاز به ستاره دارند

آبی پوشان در هر پست نیاز به ستاره دارند

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ ارسطو محمدی هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: نکونام فرزند استقلال است. به نظرم انتخاب خوبی بود. او شخصیت لازم را دارد و در اروپا هم بازی کرده. او جهان دیده است و با فوتبال اروپا آشنا است. اگر اجاز ه دهند

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

ارسطو محمدی هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: نکونام فرزند استقلال است. به نظرم انتخاب خوبی بود. او شخصیت لازم را دارد و در اروپا هم بازی کرده. او جهان دیده است و با فوتبال اروپا آشنا است. اگر اجاز ه دهند او کارش را انجام دهد موفق خواهد شد. 

 

او افزود: من طرفدار مربی خارجی هستم. اما مخالف ساپینتو بودم. به دلیل شخصت او کسی که نتواند  کنار زمین خودش را کنترل کند، قطعا به تیم آسیب می‌زند. این مشکل برای یک مربی اروپایی یک عیب بزرگ است. 

 

هافبک اسبق استقلال درباره فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات عنوان کرد: در بیشتر پست‌ها استقلال نیاز به تقویت دارد. حسینی خیلی زحمت کشید و تحت فشار بود اما می‌شود در این بخش تقویت کرد. هرچند که گلر خوبی بدون تیم نمانده. .ما از دروازه تا خط حمله به بازیکنانی نیاز داریم که در زمین ستاره باشند و تغییر ایجاد کنند. استقلال هم همیشه نقل و انتقالات را دیر آغاز می‌کند و ستاره‌ای نمی‌ماند که این تیم جذب کند.

 

او درباره انتظاراتش از نکونام گفت: مهم‌تر از قهرمانی سال آینده ثبات نیمکت است. اگر نکونام احساس کند آینده‌ای ندارد یا تحت فشار است افکارش خراب می‌شود. تغییر مربی یک پروسه است. باید به این تیم زمان داد. در نقل و انتقالات هم مشکل وجود دارد و این تاثیرگذار است. باید ثبات داشته باشیم  بعد به قهرمانی فکر کنیم.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.