کد خبر : 946
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

پی اس جی به امباپه اولتیماتوم داد

پی اس جی به امباپه اولتیماتوم داد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ آینده کیلیان امباپه در پی اس جی نامشخص است. او تا اول آگوست می‌تواند بند تمدیدش تا ۲۰۲۵ را فعال کند، ولی ترجیح داد با ارسال نامه‌ای به مدیران باشگاه اطلاع دهد که قصد تمدید ندارد. به این ترتیب او از اول ژانویه می‌تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود.

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

آینده کیلیان امباپه در پی اس جی نامشخص است. او تا اول آگوست می‌تواند بند تمدیدش تا ۲۰۲۵ را فعال کند، ولی ترجیح داد با ارسال نامه‌ای به مدیران باشگاه اطلاع دهد که قصد تمدید ندارد. به این ترتیب او از اول ژانویه می‌تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود.

رئال جدی‌ترین باشگاه خواهان او است و امباپه هم مدت‌هاست در رؤیای پیوستن به باشگاه مادریدی است، ولی پی اس جی برای فروش او به کمتر از ۲۰۰ میلیون یورو راضی نیست.

امباپه اصرار دارد که تا پایان قراردادش بماند و تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد به رئال برود اما طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، باشگاه به او ۱۰ روز فرصت داده تا تمدید کند یا اینکه باید راهی باشگاهی دیگر شود. پاریس نمی‌خواهد این داستان به درازا بکشد و مشتاق است قبل از شروع تمرینات پیش فصل، وضعیت امباپه مشخص شده باشد.

ال‌چیرینگیتو همچنین ادعا کرد که رئال ۲۵۰ میلیون یورو برای خرید امباپه آماده کرده ولی تا زمانی که پی اس جی قدم پیش نگذارد، هیچ اقدامی نخواهد کرد.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.