کد خبر : 936
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۲۵

جدایی گوندوگان با دستمزد یک سال کابوس این روزهای بارسا

جدایی گوندوگان با دستمزد یک سال کابوس این روزهای بارسا

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ ایلکای گوندوگان، کاپیتان سابق منچسترسیتی، بعد از فتح سه‌گانه در آخرین سال حضورش در این تیم انگلیسی به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شد. مشکلات مالی آبی اناری‌ها، اما ممکن است این خرید بزرگ را با مشکل مواجه کند. گوندوگان در حالی سیتی را ترک کرد که سرانجام در آخرین

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

ایلکای گوندوگان، کاپیتان سابق منچسترسیتی، بعد از فتح سه‌گانه در آخرین سال حضورش در این تیم انگلیسی به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شد. مشکلات مالی آبی اناری‌ها، اما ممکن است این خرید بزرگ را با مشکل مواجه کند.

گوندوگان در حالی سیتی را ترک کرد که سرانجام در آخرین فصل از حضور ۷ ساله خود در این تیم توانست فاتح چمپیونزلیگ شود. او با وجود اصرار پپ گواردیولا تصمیم به ترک سیتی و حضور در بارسا گرفت تا جزئی از پروژه احیای این تیم در اروپا باشد.

این انتقال در شرایطی نهایی شده است که باشگاه بارسلونا بر اساس قوانین لالیگا با مشکلات مالی بزرگی مواجه است که این باشگاه را برای ثبت قرارداد‌های جدید با مشکل مواجه کرده است.

به خاطر همین قوانین بود که لیونل مسی در سال ۲۰۲۱ بارسلونا را ترک کرد چرا که تمدید قرارداد او ممکن نبود. سال گذشته نیز ثبت چند قرارداد جدید آبی اناری‌ها با مشکل مواجه شد؛ مشکلی که در مهم‌ترین دغدغه کاتالان‌ها در نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش اتلتیک،  باشگاه بارسلونا به ایلکای گوندوگان این اطمینان را داده که مشکلی از این بابت شامل حال او نخواهد شد؛ در صورتی هم که او نتواند قرارداد خود را با بارسا ثبت کند، دستمزد سال اولش بی‌چون و چرا پرداخت می‌شود؛ به این ترتیب یک ضمانت ۷.۷ میلیون پوندی در این انتقال دیده می‌شود که باعث راحت شدن خیال ستاره آلمانی شده است.

در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد گوندوگان علاوه بر دریافت دستمزد یاد شده، می‌تواند طی انتقالی رایگان به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری شود. باشگاه بارسلونا تا ۱۲ آگوست فرصت دارد تا سقف قرارداد‌های خود را به حد تعیین شده برساند؛ این قطعا کابوسی است که هواداران بارسا به هیچ وجه دوست ندارند تجربه‌اش کنند.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.