کد خبر : 924
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

درخواست کاهش قرارداد کار دست استقلال داد/ دو بازیکن در آستانه جدایی

درخواست کاهش قرارداد کار دست استقلال داد/ دو بازیکن در آستانه جدایی

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ باشگاه استقلال با توجه به دستورالعمل سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری – که حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان است- از برخی بازیکنان تیمش درخواست کرد که مبلغ قراردادشان را برای فصل آینده کاهش دهند. این درخواست، اما از سوی تعدادی از آن‌ها رد شد. حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال اعلام

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

باشگاه استقلال با توجه به دستورالعمل سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری – که حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان است- از برخی بازیکنان تیمش درخواست کرد که مبلغ قراردادشان را برای فصل آینده کاهش دهند. این درخواست، اما از سوی تعدادی از آن‌ها رد شد.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرده بود با توجه به قرارداد‌هایی که در گذشته بسته شده، با افزایش رقم قرارداد‌ها برای فصل پیش‌رو، نمی‌توانند قانون سقف بودجه را رعایت کنند. برای اینکه این مشکل حل شود، مسئولان استقلال با تعدادی از بازیکنان تماس گرفتند و خواستار کاهش قراردادشان شدند، اما نفراتی مثل آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور با این موضوع مخالفت کردند.

این دو بازیکن اعتقاد دارند سال گذشته تنها ۴۰ درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند و هنوز تسویه حساب با آن‌ها نشده است. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد رضاوند با مسئولان استقلال به توافق نرسیده و شاید از این تیم جدا شود. یک بازیکن دیگر نیز با همین شرایط به دنبال جدایی است.

چالش دیگر مسئولان استقلال، رقم‌های دریافتی برخی از بازیکنان در ابتدای فصل است، به طوری که برخی از نفرات بیش از سایرین پول گرفتند که باعث اعتراض سایر بازیکنان شده است.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.