کد خبر : 908
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

یونایتد از دست چلسی خسته شد؛ به دنبال گزینه دوم

یونایتد از دست چلسی خسته شد؛ به دنبال گزینه دوم

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ یونایتد جمعه پیشنهاد سوم خود برای خرید میسون مونت را به چلسی ارائه کرد که ۵۵ میلیون پوند ارزش داشت، اما چلسی آن را رد کرد. باشگاه لندنی به یونایتد گفته ۶۵ میلیون پوند برای فروش هافبک خود می‌خواهد. از این ۶۵ میلیون پوند، ۵۸ میلیون پوند آن ثابت است

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

یونایتد جمعه پیشنهاد سوم خود برای خرید میسون مونت را به چلسی ارائه کرد که ۵۵ میلیون پوند ارزش داشت، اما چلسی آن را رد کرد. باشگاه لندنی به یونایتد گفته ۶۵ میلیون پوند برای فروش هافبک خود می‌خواهد.

از این ۶۵ میلیون پوند، ۵۸ میلیون پوند آن ثابت است و تا ۷ میلیون پوند نیز بر اساس عملکرد بازیکن به آن اضافه می‌شود. اما یونایتد معتقد است ۶۵ میلیون پوند برای بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده، زیاد است.

منچستری‌ها بر این باور هستند که پرداخت ۵۵ میلیون پوند برای هافبک تیم ملی انگلیس منصفانه است و به همین دلیل حاضر نیستند بیش از این رقم بپردازند، ضمن اینکه سراغ گزینه جانشین رفته‌اند: مویزس کایسدو.

هافبک اکوادوری سبک بازی کاملا متفاوتی با مونت دارد و قیمت او هم از ستاره ۲۴ ساله چلسی بسیار گران‌تر است. برایتون برای فروش کایسدو حدود ۸۰ میلیون پوند می‌خواهد.

چند روز پیش برایتون پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی چلسی برای کایسدو را رد کرد و قرار است مذاکرات بین دو طرف از این هفته پی گرفته شود. تا الان چلسی بیش‌ترین بخت را برای خرید این هافبک ۲۱ ساله داشته است، اما ممکن است با ورود یونایتد، قضیه فرق کند. بعید است یونایتد هر دو بازیکن را بخرد، چون بودجه کافی برای این کار را ندارد، اما چیزی که قطعی است این است که منچستر یک هافبک جدید می‌خواهد که احتمالا از بین این دو بازیکن خواهد بود.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.