کد خبر : 898
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

پیشنهاد ۴۰ میلیونی برای خرید لوکاکو بمب خبری ایتالیا شد

پیشنهاد ۴۰ میلیونی برای خرید لوکاکو بمب خبری ایتالیا شد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ با وجود همه تایید‌ها و تکذیب‌های چند روز گذشته درباره انتقال روملو لوکاکو به میلان، شکی نبود که این انتقال می‌تواند مهمترین خبر نقل و انتقالاتی تابستان ایتالیا باشد. انتقال از یکی از دو غول شهر میلان به رقیب سنتی‌اش همیشه جنجالی و خبرساز است. امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

با وجود همه تایید‌ها و تکذیب‌های چند روز گذشته درباره انتقال روملو لوکاکو به میلان، شکی نبود که این انتقال می‌تواند مهمترین خبر نقل و انتقالاتی تابستان ایتالیا باشد. انتقال از یکی از دو غول شهر میلان به رقیب سنتی‌اش همیشه جنجالی و خبرساز است.

امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد انتقال لوکاکو به میلان به قطعی شدن نزدیک شده است و حالا پیشنهاد رسمی میلان روی میز چلسی قرار گرفته است. بر اساس این گزارش میلان پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی خود را به چلسی ارسال کرده است. جالب اینجا است که اینتر برای خرید دائمی لوکاکو توان رقابت با این پیشنهاد میلان را نخواهد داد چرا که وضعیت اقتصادی نراتزوری چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.

این در حالی است که لوکاکو شخصا مایل به ماندگار شدن در اینتر است و با توجه به شناختی که از هواداران نراتزوری دارد می‌داند در صورت پوشیدن پیراهن قرمزرنگ حریف سنتی دیگر نمی‌تواند به راحتی به اینتر برگردد.

در همین حال الهلال از تلاش برای متقاعد کردن این مهاجم بلژیکی دست برنداشته است. پیشنهاد عربستانی‌ها به لوکاکو پرداخت ۳۰ میلیون یورو به ازای هر فصل بوده است. مدیر برنامه‌های لوکاکو دیروز اعلام کرد که او به میلان و الهلال پاسخ منفی داده است.

میلان پس از قطعی شدن انتقال ساندرو تونالی به نیوکسل به این نتیجه رسید که با دریافت مبلغ پرداختی توسط نیوکسل حالا توان این را دارد که با دور زدن اینتر پیشنهادی به چلسی ارائه کند که نراتزوری توان مقابله با آن را نداشته باشد.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.