کد خبر : 892
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

خبر مهمی که یحیی به هواداران پرسپولیس داد

خبر مهمی که یحیی به هواداران پرسپولیس داد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ لحظاتی پس از آنکه خبرنگاران میدانی حوزه پرسپولیس با ترک بیمارستان علیرضا بیرانوند و پایان پوشش خبری عمل جراحی او، راهی میدان پیروزان و خیابان باشگاه پرسپولیس شدند تا تحولات احتمالی در این باشگاه را پوشش بدهند، ناگهان با خروج یحیی گل‌محمدی از ساختمان پرسپولیس، شگفت‌زده شدند و به سرعت

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

لحظاتی پس از آنکه خبرنگاران میدانی حوزه پرسپولیس با ترک بیمارستان علیرضا بیرانوند و پایان پوشش خبری عمل جراحی او، راهی میدان پیروزان و خیابان باشگاه پرسپولیس شدند تا تحولات احتمالی در این باشگاه را پوشش بدهند، ناگهان با خروج یحیی گل‌محمدی از ساختمان پرسپولیس، شگفت‌زده شدند و به سرعت میکروفن‌های خود را از جیب خارج کردند.

یحیی به نظر در ابتدا قصد صحبت نداشت و احتمالا از غیبت خبرنگاران هم خوشحال به نظر می‌رسید، اما زمانی که اصرار نمایندگان مطبوعات را دید، در حالی که در خودروی خود را باز کرده بود، در یک گفتگوی ایستاده کوتاه، به سوالات آن‌ها پاسخ داد و در عین حال که تلاش می‌کرد راز‌های نقل و انتقالاتی تیمش را مخفی نگه دارد، جواب‌های مهمی به پرسش خبرنگاران داد.

این نخستین بار بعد از فینال جام حذفی بود که گل‌محمدی در یک گفتگوی ویدیویی با خبرنگاران شرکت می‌کرد. آخرین بار صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در کنار پیست تارتان ورزشگاه آزادی در مورد جدایی، نگرانی هواداران پرسپولیس را پی داشت. او سپس در یک گفتگوی تلویزیونی به این نگرانی دامن زد، اما در حالی که تصور می‌شد جدایی یحیی از پرسپولیس قطعی است، او در گفتگو با یک خبرگزاری رسمی، خبر از بازگشت به اردوی سرخپوشان و ارسال لیست به مدیرعامل باشگاه داد.

با ۳ کلیک تتر بخر
حالا، اما یحیی در شرایطی که توجهات به سوی باشگاه استقلال و سرمربی جدید این تیم معطوف شده، به محل این باشگاه رفت و خودی نشان داد:

* زمان شروع تمرینات: ۷ تیر
ابتدا گفته شد که تمرینات پرسپولیس از پنجم تیرماه آغاز خواهد شد، اما یحیی گل‌محمدی امروز رسما اعلام کرد که پیش فصل سرخپوشان از روز چهارشنبه هفتم تیر ماه آغاز خواهد شد. با این حال نگرانی اصلی حضور بازیکنان در تمرین به صورت تمام و کمال خواهد بود که احتمالا با تاخیر انجام خواهد شد.

* پریرا از لیست مازاد خط خورد
در حالی که همه تصور می‌کردند لئاندرو پریرا در فهرست خروجی سرخپوشان قرار خواهد داشت، اما یحیی گل‌محمدی در پاسخ به سوالی پیرامون این مهاجم برزیلی، اعلام کرد که «او با ماست و کارش را ادامه می‌دهد». پریرا البته یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد، اما دستمزد ۷۲۰ هزار دلاری این بازیکن و عملکرد نامطلوبش باعث شده بود تا احتمال جدایی او مطرح شود.

* فهرست خروجی نامعلوم ماند
باتوجه به پایان قرارداد ۶ بازیکن پرسپولیس و همچنین شایعات پیرامون بازیکنانی نظیر سیامک نعمتی و وحدت حنانوف، همه منتظر بودند تا یحیی گل‌محمدی اسامی بازیکنان خروجی خود را هم رسانه‌ای کند، اما سرمربی پرسپولیس ترجیح داد حتی عدد نفرات لیست خروجی را هم مخفی نگه دارد: «با خرید بازیکنان، نفرات خروجی هم مشخص می‌شود.»

* امید عالیشاه در فهرست تمدیدی پرسپولیس
یکی از ابهام‌های مهم پرسپولیس برای فصل جدید، وضعیت امید عالیشاه بود. پایان قرارداد گلزن شهرآورد و کاپیتان سرخپوشان، در شرایطی بود که هیچ تماسی بین باشگاه و او به وجود نیامده بود. باتوجه به این که یحیی لیست خود را در اختیار رضا درویش قرار داده بود، این شایعه طرح شد که عالیشاه در فهرست موردنظر سرمربی جایی ندارد، اما یحیی با تکذیب این خبر گفت که خواستار تمدید قرارداد با عالیشاه شده است.

* عیسی در پرسپولیس می‌ماند
آل‌کثیر که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد بعد از مصدومیت رباط صلیبی همچنان در پرسپولیس بماند، بعد از درخشش در ترکیب سرخپوشان حالا بار دیگر مورد توجه یحیی قرار دارد. آخرین جمله سرمربی سرخپوشان در مورد این بازیکن ۵ گله پرسپولیس بود و یحیی گفت که درخواست تمدید او را هم داده است.

* لیست کامل در اختیار رضا درویش
نکته مهم این است که پرسپولیس اکنون ۱۴ بازیکن بزرگسال در ترکیب خود دارد و قرارداد ۶ نفر نیز به پایان رسیده است. این در حالی است که یحیی اسامی خرید‌های خود را هم به باشگاه داده و درویش باید حداقل ۳ بازیکن جدید را به خدمت بگیرد. گل‌محمدی بار دیگر تاکید کرده که لیست خود را داده و برای پیگیری در باشگاه حاضر شده بود، حالا نوبت مدیرعامل پرسپولیس است تا نقل و انتقالات را پیش ببرد.

* ۴۸ ساعت طلایی در انتظار پرسپولیس
اگرچه وعده‌های نقل و انتقالاتی شاید از اعتبار صددرصدی برخوردار نباشند، اما زمانی که از دهان سرمربی تیم خارج شود، اوضاع تفاوت می‌کند. یحیی در پاسخ به نگرانی هواداران پرسپولیس گفت که «احتمالا امروز – فردا» باشگاه نقل و انتقالات را در بخش تمدید قرارداد و خرید بازیکنان پیش خواهد کرد و نفراتی را نهایی خواهد کرد؛ بنابراین هیجان پنجره تابستانی در این ۴۸ ساعت در باشگاه پرسپولیس به اوج خود خواهد رسید.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.