کد خبر : 878
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

۱۴۱ هزار کارت سوخت هوشمند به دست متقاضیان می‌رسد

۱۴۱ هزار کارت سوخت هوشمند به دست متقاضیان می‌رسد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ آقای محمد صادقی مدیر هوشمند کارت سوخت گفت: از ابتدای امسال بیش از ۹۳۷ هزار درخواست صدور کارت هوشمند سوخت به ثبت رسیده است. او افزود: از این تعداد درخواست، ۷۹۶ هزار کارت صادر شده و ۱۴۱ هزار کارت باقی مانده هم به علت افزایش خطوط تولید کارت هوشمند سوخت،

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

آقای محمد صادقی مدیر هوشمند کارت سوخت گفت: از ابتدای امسال بیش از ۹۳۷ هزار درخواست صدور کارت هوشمند سوخت به ثبت رسیده است.

او افزود: از این تعداد درخواست، ۷۹۶ هزار کارت صادر شده و ۱۴۱ هزار کارت باقی مانده هم به علت افزایش خطوط تولید کارت هوشمند سوخت، کمتر از یک هفته صادر خواهند شد.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت، هزینه ثبت درخواست در دفاتر پلیس + ۱۰ و صدور کارت سوخت از ابتدای بهمن پارسال، ۱۰۰ هزار تومان شده است؛ این رقم از سال ۹۲ که ۱۰ هزار تومان بود، تا سال گذشته تغییری نداشت.

صادقی گفت: این افزایش قیمت به این علت است که هزینه تمام شده تولید هر کارت سوخت را که شامل واردات تراشه کارت سوخت، تولید بدنه کارت، شخصی سازی کارت ها، پاکت گذاری و تحویل پستی می‌شود، از متقاضی صدور کارت، دریافت کنیم.

او گفت: هر تراشه در بازار‌های جهانی بسته به نوع و کاربرد‌های آن، بین یک تا پنج دلار قیمت دارد؛ تراشه‌های مورد نیاز برای تولید کارت‌های سوخت، حدود یک دلار قیمت دارند.

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز حدود چهار میلیون قطعه کارت هوشمند سوخت صادر شده است.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.