کد خبر : 874
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۲۰

ساکت الهامی؛ همه‌چیز را مدیون کرمان هستم

ساکت الهامی؛ همه‌چیز را مدیون کرمان هستم

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ پس از معرفی سرمربی جدید باشگاه مس رفسنجان، ساکت الهامی در جمع پیشکسوتان این باشگاه حاضر و به صحبت در مورد تجربه تازه مربیگری خود پرداخت. الهامی در ابتدا در خصوص مس گفت: تیم فوتبال مس رفسنجان هویت این شهر است و من برای مردمان خوب رفسنجان احترام خاصی قائل

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

پس از معرفی سرمربی جدید باشگاه مس رفسنجان، ساکت الهامی در جمع پیشکسوتان این باشگاه حاضر و به صحبت در مورد تجربه تازه مربیگری خود پرداخت.

الهامی در ابتدا در خصوص مس گفت: تیم فوتبال مس رفسنجان هویت این شهر است و من برای مردمان خوب رفسنجان احترام خاصی قائل هستم.

او در ادامه عنوان کرد برای مردمان خوب رفسنجان احترام خاصی قائل است و خود را خدمتگزار و کوچک مردم معرفی کرد.

الهامی همچنین ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای محمد ربیعی و کادرش گفت: در لیگ بیست و سوم کار سخت و روز‌های سختی را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانم برای تیم مس رفسنجان نتایج خوبی را رقم بزنیم تا در مقابل مردمان خوب و هواداران تیم فوتبال مس رفسنجان سربلند باشیم.

سرمربی فصل گذشته هوادار در خصوص اتفاق رخ داده با تیم مس رفسنجان در فصل گذشته توضیح داد: با توجه به سابقه‌ای که در فوتبال ایران دارم و در شهر‌های مختلف و تیم‌های متعددی فعالیت داشتم هرگز در صحبت هایم به مردمان شهر‌های ایران و علی الخصوص مردمان نجیب و شریف رفسنجان توهین نکرده‌ام و تمام زندگی خود را مدیون سال‌های فعالیتم در استان کرمان هستم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه صنعت مس رفسنجان و پیشکسوتان فوتبال ابراز امیدواری کرد که بتواند در مدت فعالیت خود رضایت مردم و هواداران خوب تیم بزرگ مس رفسنجان را به دست آورد و در اعتلای نام رفسنجان و باشگاه صنعت مس رفسنجان بهترین عملکرد را داشته باشد.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.