کد خبر : 872
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۳۰

آخر هفته تلویزیون با فیلم‌های سینمایی «جک ریچر» و «بازگشت به خانه»

آخر هفته تلویزیون با فیلم‌های سینمایی «جک ریچر» و «بازگشت به خانه»

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ فیلم سینمایی «ساده لوح» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: رحمان با پولی که به بهانه تهیه مسکن از مردم به دست آورده، می‌گریزد و در مسافرخانه‌ای پناه می‌گیرد که توسط دو دوست غلام

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

فیلم سینمایی «ساده لوح» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: رحمان با پولی که به بهانه تهیه مسکن از مردم به دست آورده، می‌گریزد و در مسافرخانه‌ای پناه می‌گیرد که توسط دو دوست غلام و عبدالله اداره می‌شود. 

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «بازگشت به خانه» به کارگردانی «ریچارد بادینگتون»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۰۰:۲۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ناتاشا هنتس تریج، استیو بیرز، و زاکاری آرتور خواهیم دید: آقای دیویس شخصی نابیناست که قرار است به دیدن خواهرش سوزان برود. 

شبکه دو 

فیلم سینمایی «سوم شخص غایب» به کارگردانی «وحید نیکخواه آزاد»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۰۸:۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره سعید پسر نوجوانی است که در شهر اصفهان زندگی می‌کند. مادر سعید فوت کرده و او همراه خواهر و پدر بد اخلاقش در یک خانه قدیمی زندگی می‌کند. 

شبکه دو 

فیلم سینمایی جدید «چیپ و دیل، سنجاب‌های کارآگاه» به کارگردانی «آکیوا شافر»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی اندی سامبِرگ، جان مولانی و کیکیلِین؛ درباره دو سنجاب است که سال‌ها پیش در کنار یکدیگر در یک سریال ایفای نقش کرده بودند. 

شبکه سه

فیلم سینمایی «خونه شاگرد» به کارگردانی «جری لوییس»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جری لوییس، برایان دانلوی و هاوارد مک آمده است: یک کارگر ساده است که در یک کمپانی فیلم سازی کار می‌کند. او در هر کاری که به او سپرده می‌شود خراب کاری می‌کند و باعث بروز مشکلات زیادی برای کمپانی سینمایی می‌شود. 

شبکه سه

فیلم سینمایی جدید «نقطه سیاه» به کارگردانی «شاران کوپیستی»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ساتیادف، پریانکا جاوالکار و آجی خواهید دید: یک راننده تاکسی به نام آراویند که مخفیانه با پلیس‌ها همکاری می‌کند، در شبی بارانی به طرز فجیعی به قتل می‌رسد. 

شبکه چهار

فیلم سینمایی جدید «دلال» به کارگردانی «هیروکازو کوریدا»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی سانگ کانگ، هو دونگ وون و کانگ بائه دونا آمده است: یک زن جوان که به خاطر مشکلات عدیده خود، نوزاد تازه متولد شده اش را جلوی درب یک کلیسا رها می‌کند، در می‌یابد که نوزادش نه به وسیله کلیسا بلکه به وسیله کارکنان کلیسا که در کار فروش نوزدان به زوج‌های نابارور هستند برداشته شده و آن‌ها قصد فروش کودک را دارند. 

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «هواپیما‌ها و مامور نجات و آتش‌نشانی» به کارگردانی «بابز گاناوی»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهید دید: داستی که بعد از مسابقات دچار نقص فنی شده و چرخ دنده‌اش خرد شده و نباید سرعت بگیرد به دوستانش می‌سپارد که برایش چرخ دنده پیدا کنند، ولی چون تولید این هواپیما‌های سمپاش متوقف شده این چرخ دنده‌ها پیدا نمی‌شوند. 

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی جدید «قهرمانی به نام کوشینکا» به کارگردانی «لیو لی»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی لوییس فان، کان شین و شان لی خواهیم دید: در دومین سال سلطنت لانگ وو در سلسله مینگ جنوبی، ارتش چینگ برای حمله به شهر و تصرف زمین به جنوب رفت. پادشاه یانپینگ ژنگ چنگ گونگ یک نبرد خونین را برای دفاع از قلمرو هدایت کرد. ژنگ چنگ گونگ، ژنرال مشهور یک نسل، همچنان به سوگند حفاظت از کشور پایبند است و هرگز عقب نشینی نمی‌کند. 

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «وارث» به کارگردانی «ویلیام وایلر»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی مونتگومری کلیف، اولیویا دی هاولاند، رالف ریچاردسون؛ در مورد زنی جوانی است که عاشق مردی خودش چهره می‌شود، اما پدر بدبین او تصور می‌کند آن مرد به دنبال ثروت دخترش است و …

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «کارمندان شرکت» به کارگردانی «جان ولز»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کریس کوپر و بن افلک خواهید دید: بابی واکر که مدیر فروش موفق یک شرکت بزرگ آمریکایی است و زندگی بسیار مرفهی دارد در رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ آمریکا از شرکت تعدیل شده و شغلش را از دست می‌دهد. او که از این خبر بسیار شوکه شده است با هیات مدیره که چنین تصمیمی را گرفته اند بحث می‌کند، اما …

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «جنگل» به کارگردانی «گرگ مکلین»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی دانیل رادکلیف، الکس راسل، توماس کرشمن، یاسمین کاسیم، ژول جکسون و جاسک کومان؛ درباره گروهی است که برای ماجراجویی عازم جنگل‌های آمازون در کشور پرو می‌شوند. پس از آشنایی با یک راهنمای مروز که ادعا دارد جنگل آمازون رو به خوبی می‌شناسد، این گروه دوستان عازم بخش‌های ناشناخته این جنگل می‌شوند که …

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «پشیمانی و دیگر هیچ» به کارگردانی «استفانو سولیما»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی گای پیرس، جیمی بل و جودی ترنر اسمیت خواهیم دید: جان کلارک یک تکاور نیرو دریایی است که تمام تلاشش را برای کشتن قاتل همسرش به کار گرفته، اما در طی این مسیر او متوجه می‌شود که درون یک توطئه بزرگ قرار دارد و…

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «بچه رییس ۱» به کارگردانی «تام مک گراد»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: خانواده‌ای به تازگی صاحب بچه‌ای عجیب و غریب شده‌اند. نوزاد به ظاهر خیلی عادی است، اما با ورود او به این خانه اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. اعضای خانواده فکر می‌کنند پسر بزرگ‌تر از روی حسادت باعث همۀ این اتفاقات است؛ اما پسرک که متوجه اوضاع شده مجبور می‌شود با برادرش متحد شود تا بتواند خانواده را در مقابل خطری که آن‌ها را تهدید می‌کند حفظ کند…

شبکه امید

فیلم سینمایی «لایل لایلِ کروکودیل» به کارگردانی «جاش گوردون و ویل اسپک»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی خاویر باردم، کنستانس وو و اسکات مک‌نیری آمده است: هکتور یک شومن و شعبده باز قدیمی است که دیگر مخاطب از دیدن تردستی‌های او لذت نمی‌برد. مدیر سالن نمایش از او می‌خواهد تا کار دیگری برای خود دست و پا کند. 

شبکه افق

فیلم سینمایی «در برابر یخ» به کارگردانی «پیتر فلینت»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی نیکولای کاستر، والدوجو و هایدا رید آمده است: دو مردی که نقشه گمشده منطقه وسیع گرینلند را جستجو می‌کنند، آن‌ها باید برای زنده ماندن بجنگند. 

شبکه افق

فیلم سینمایی «شب روباه» به کارگردانی «همایون اسعدیان»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: یک قاچاقچی با سابقه مواد مخدر به نام روباه برای سامان دادن به تشکیلات خود و انتقام از پلیس برای کشته شدن همسرش در درگیری گذشته، به ایران می‌آید. پلیس ایران به محض ورود او، روباه را شناسایی و دستگیر می‌کند، اما او شبانه با کمک دو زندانی دیگر که یکی اکبر بی‌جنبه نام دارد فرار می‌کند و …

شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «بازگشت» به کارگردانی «جورج کورا و سام خاویر»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کورا، گوپیکریشنا وارما، شانتی کریشنا، گوپان مانگات، ساراسا بالوسری و نامیتا کریشنامورتی خواهیم دید: توما کوچولو و برادر بزرگترش سبو پس از مرگ والدینشان در یک یتیم خانه رها می‌شوند. توما به شدت از سبو که پسری مبتلا به سندرم داون است محافظت می‌کند. زوج جوانی به نام رفیق و فاطمه، سبو را به فرزندی قبول می‌کنند، ولی توما را نمی‌پذیرند. 

شبکه فراتر (۴k)

فیلم سینمایی «جک ریچر» به کارگردانی «کریستوفر مک کوری»، جمعه ۲ تیر ماه ساعت ۲۲ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی تام کروز، روزاموند پایک و ریچارد جنکینز؛ داستان یک تک تیرانداز به نام جیمز بار است که ۵ فرد عادی را به قتل می‌رساند و دستگیر می‌شود او در بازجویی چیزی نمی‌گوید و پس از ساعت‌ها بازجویی می‌گوید می‌خواهم شخصی به نام جک ریچر را ملاقات کنم که …

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.