کد خبر : 848
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

تونی کروس با رئال تمدید کرد

تونی کروس با رئال تمدید کرد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ تونی کروس در رئال مادرید به فوتبالش ادامه خواهد داد. ستاره آلمانی با وجود داشتن پیشنهاد از تیم‌های عربستانی، تصمیم به تمدید با رئال مادرید گرفت. در روز‌های اخیر رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی اعلام کرده بودند که کروس از بازنشستگی منصرف شده و با رد چند پیشنهاد خوب دیگر، تصمیم

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

تونی کروس در رئال مادرید به فوتبالش ادامه خواهد داد. ستاره آلمانی با وجود داشتن پیشنهاد از تیم‌های عربستانی، تصمیم به تمدید با رئال مادرید گرفت.

در روز‌های اخیر رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی اعلام کرده بودند که کروس از بازنشستگی منصرف شده و با رد چند پیشنهاد خوب دیگر، تصمیم گرفته یک فصل دیگر نیز برای رئال بازی کند. باشگاه مادریدی این خبر را رسما اعلام نکرده بود تا باعث تردید‌هایی شود، ولی دقایقی پیش مشخص شد که ستاره آلمانی قطعا فصل پیش رو نیز برای رئال بازی خواهد کرد.

کروس در تابستان ۲۰۱۴ با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو از بایرن به رئال پیوست و در این باشگاه به همه افتخارات ممکن رسیده است. او برای ادامه فوتبالش یا بازنشستگی تردید داشت، ولی بالاخره به این نتیجه رسید که یک سال دیگر نیز در رئال بماند و احتمالا در پایان فصل بعد از فوتبال بازنشسته خواهد شد.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.