کد خبر : 844
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۳۵

حضور بیش از ۹۳ درصد حجاج ایرانی در عربستان

حضور بیش از ۹۳ درصد حجاج ایرانی در عربستان

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ بر اساس اطلاعیه ستاد مکه مکرمه، ۴۷۱۰۶ زائر از طریق فرودگاه مدینه با ۲۲۳ پرواز و۲۹۸۹۷ زائر از طریق فرودگاه جده با ۱۴۰ پرواز وارد عربستان شدند و پرواز‌های زائران مدینه بعد به جده هم یکم تیرماه پایان می‌یابد. زائران مدینه بعد ابتدا در میقات جحفه محرم می‌شوند و سپس

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

بر اساس اطلاعیه ستاد مکه مکرمه، ۴۷۱۰۶ زائر از طریق فرودگاه مدینه با ۲۲۳ پرواز و۲۹۸۹۷ زائر از طریق فرودگاه جده با ۱۴۰ پرواز وارد عربستان شدند و پرواز‌های زائران مدینه بعد به جده هم یکم تیرماه پایان می‌یابد. زائران مدینه بعد ابتدا در میقات جحفه محرم می‌شوند و سپس برای انجام عمره تمتع به مکه انتقال می‌یابند.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه آمار زائران اعزامی از مدینه منوره به شهر مکه مکرمه به ۴۲۴۶۳ نفر رسیده، می‌افزاید: این زائران در قالب ۳۰۳ کاروان وارد مکه شده اند.

این گزارش حاکیست، تعداد زائران مدینه منوره تا پایان روز ۳۰ خرداد به ۴۶۴۳ زائر می‌رسد که بتدریج از این شهر خارج شده و پس از محرم شدن در مسجد شجره به زائران ایرانی در مکه ملحق خواهند شد.

امسال ۸۷۵۵۰ زائر ایرانی برای حضور در مراسم حج با پرواز‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ایر به عربستان منتقل می‌شوند و از ۱۳ تیرماه نیز پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی آغاز خواهد شد.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.