کد خبر : 813
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

ارائه خدمات ورزشی به بیش از ۹۰۰۰ نفر از شهروندان منطقه ۹

ارائه خدمات ورزشی به بیش از ۹۰۰۰ نفر از شهروندان منطقه ۹

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار  منطقه ۹ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ ایستگاه ورزش شهروندی برای کودکان، بزرگسالان و سالمندان در بوستان‌های منتخب، مجموعه‌های ورزشی، مدارس و سرای محلات وجود داردکه از ابتدای سال۱۴۰۲ تاکنون، ۴۵۰۰نفر از شهروندان منطقه۹ از این امکان استفاده کرده اند.  وی

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار  منطقه ۹ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ ایستگاه ورزش شهروندی برای کودکان، بزرگسالان و سالمندان در بوستان‌های منتخب، مجموعه‌های ورزشی، مدارس و سرای محلات وجود داردکه از ابتدای سال۱۴۰۲ تاکنون، ۴۵۰۰نفر از شهروندان منطقه۹ از این امکان استفاده کرده اند.

 وی افزود: جشنواره تفریحی ورزشی در ده شب با ایجاد فضای مسابقات بومی محلی و شهر بازی پرتابل اجرایی شد که با استقبال بی نظیر بیش از ۳۰۰۰ نفر از شهروندان مواجه شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در همین راستا همایش‌های ورزشی در ادامه این برنامه‌ها در حال برگزاری است و تاکنون ۳همایش ورزشی در غرب پایتخت در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

مرتضوی با اشاره به ویژه برنامه‌های ورزشی مختص کودکان تصریح کرد: ایستگاه تخصصی کودکان شامل آموزش فوتبال در زمین چمن بوستان کوثر و اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان در سرای محله امام زاده عبدالله با انجام فعالیت‌های ورزشی گوناگون و بازی‌های فکری برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری پویش دوشنبه‌های ورزشی یادآور شد: اجتماع ایستگاه‌های ورزشی در دوشنبه‌های هر هفته موجب ایجاد همبستگی بین ورزشکاران است و هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان و همچنین تقویت روحیه شادابی و نشاط اجتماعی در آنان می‌باشد.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و نسل چهارم، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری روی نوجوانان و جوانان ورزش دوست از دیگر اقدامات ورزشی در حوزه آموزش ورزش در شهرداری منطقه۹ است که برگزاری کلاس‌های آموزشی مانند آموزش والیبال، فوتبال، بدمینتون و بهکاپ ویژه آقایان و بانوان در بوستان‌ها و مدارس و مجموعه‌های ورزشی غرب پایتخت برای نوجوانان و جوانان کمک شایانی به این موضوع خواهد کرد.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.