کد خبر : 809
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۲۵

جشنواره و نمایشگاه مطبوعات مجددا احیا می‌شود

جشنواره و نمایشگاه مطبوعات مجددا احیا می‌شود

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران مطرح کرد؛ شبکه خبر با آقای مهدی عرفاتی دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران، درباره بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفتگو کرد.  عرفاتی دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران در پاسخ به ابنکه؛ چرا بعد از

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران مطرح کرد؛

شبکه خبر با آقای مهدی عرفاتی دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران، درباره بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفتگو کرد.

 عرفاتی دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران در پاسخ به ابنکه؛ چرا بعد از یک وقفه ۱۰ ساله جشنواره برگزار می‌شود؟ گفت: این مورد سوال خوبی است، آخرین دوره جشنواره یعنی دوره بیستم سال ۹۲ برگزار شد؛ بنابر تصمیم معاونت مطبوعاتی دو وقت به دلایل مختلف تصمیم گرفتند که موقتا جشنواره برگزار نشود و این تصمیم ادامه پیدا کرد تا پایان دولت قبل، منتها با روی کار آمدن دولت سیزدهم معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تصمیم گرفتند که جشنواره و نمایشگاه مطبوعات را مجددا احیا کنند. دلیل اصلی آن هم این بود که علی رغم اینکه همه اصناف حوزه هنر و فرهنگ یک رویداد سالانه را تجربه می‌کردند، هر سال یک رویداد بزرگ ملی را داشتند به غیر از حوزه رسانه و این خلا کاملاً در فضای رسانه محسوس بود و احساس می‌شد. به همین  دلیل دولت تصمیم گرفت که جشنواره را دوباره احیا کند.

وی ادامه داد: ان‌شالله با حمایت و استقبال‌ اهالی رسانه، این جشنواره با شکوه خاص و با مشارکت همه اعضای جامعه بزرگ رسانه کشور برگزار شود.  جشنواره شکل نمایشگاهی ندارد و قاعدتاً فقط در حد داوری آثار است. امسال ان‌شاالله اگر خدا کمک کند و اراده جدی اش وجود داشته باشد؛ شاهد برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات هستیم و به مید خدا در مردادماه اختتامیه جشنواره مطبوعات را برگزار خواهیم کرد.

عرفاتی افزود: زمینه‌سازی های برگزاری جشنواره درحال انجام است و  زیرساخت هایش درحال طراحی است تا ان‌شاءالله برگزار شود.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.