کد خبر : 807
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۰۵

سیاه پوش و سکوت یک دقیقه‌ای برای حمایتی جالب از وینیسیوس

سیاه پوش و سکوت یک دقیقه‌ای برای حمایتی جالب از وینیسیوس

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ تیم‌های برزیل و گینه از ساعت ۲۳ دیشب در ورزشگاه ال‌کورنیا بارسلونا، به مصاف هم رفتند. این دیدار دوستانه بخشی از کمپین مبارزه علیه نژادپرستی فدراسیون فوتبال برزیل در حمایت از وینیسیوس جونیور است. ستاره خط حمله تیم ملی برزیل در دیدار ماه گذشته رئال مادرید و والنسیا مورد توهین

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

تیم‌های برزیل و گینه از ساعت ۲۳ دیشب در ورزشگاه ال‌کورنیا بارسلونا، به مصاف هم رفتند. این دیدار دوستانه بخشی از کمپین مبارزه علیه نژادپرستی فدراسیون فوتبال برزیل در حمایت از وینیسیوس جونیور است.

ستاره خط حمله تیم ملی برزیل در دیدار ماه گذشته رئال مادرید و والنسیا مورد توهین نژادپرستانه گروهی از هواداران تیم میزبان قرار گرفت؛ تیم ملی برزیل در حمایت از وینیسیوس و طی اقدامی بی سابقه در بازی امشب یکدست سیاه پوشیده است.

پیش از شروع بازی نیز بازیکنان دو تیم روی زمین نشسته و در محکومیت نژادپرستی یک دقیقه سکوت کردند. نحوه نشستن آن‌ها نیز در نوع خود جالب بود. برخی مثل عرف معمول روی یک زانو نشسته بودند، اما برخی خیلی عادی و کامل روی زمین نشسته بودند.

۱۰ ثانیه پایانی این سکوت یک دقیقه به صورت شمارش معکوس انجام شد و در پایان آن نیز هواداران و حاضرین در ورزشگاه به افتخار وینیسیوس جونیور دست زدند.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.