کد خبر : 803
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

جهت تاسیس دانشگاه تربیت‌بدنی از دانش ایران استفاده می‌کنیم

جهت تاسیس دانشگاه تربیت‌بدنی از دانش ایران استفاده می‌کنیم

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ روشان رانا سینگه وزیر ورزش سریلانکا با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان با حمید سجادی دیدار و گفتگو کرد. سینگه در این دیدار اظهار داشت: روابط دو کشور ایران و سریلانکا تاریخی و هدف ما از سفر این است که روابط را تقویت کنیم. در گذشته روابط اقتصادی

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

روشان رانا سینگه وزیر ورزش سریلانکا با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان با حمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.

سینگه در این دیدار اظهار داشت: روابط دو کشور ایران و سریلانکا تاریخی و هدف ما از سفر این است که روابط را تقویت کنیم. در گذشته روابط اقتصادی و فرهنگی گسترده‌ای داشتیم و نیاز است که این روابط در حوزه ورزش نیز ادامه پیدا کند.

وی افزود: استعداد‌های زیادی در ورزش ایران وجود دارد، به طور مثال در رشته‌هایی مثل تکواندو و کشتی ایران جایگاه خوبی در منطقه و جهان دارد. پیشنهاد می‌دهم که در چند رشته یک تورنمنت بین دو کشور برگزار شود و اینکه بتوانیم رشته‌های مختلف را به دو کشور برای مسابقات اعزام کنیم.

وزیر ورزش سریلانکا اضافه کرد: ما دانشگاه ورزشی در سریلانکا نداریم و آماده‌ایم که برای تاسیس دانشگاه تربیت‌بدنی از دانش ایران استفاده کنیم. اگر این دانشگاه در کشور ما احداث شود هم سرمایه‌گذار سود خود را خواهد برد و هم اینکه دیگر کشور‌های همسایه از ظرفیت این دانشگاه استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: این آمادگی را داریم که درخصوص موضوعات مطرح شده از سوی وزیر ورزش و جوانان ایران همکاری و تعامل داشته باشیم. کشور‌های ایران و سریلانکا همواره روابط خوبی داشته‌اند و این روابط در حوزه ورزش اعم از برگزاری اردو‌های مشترک، ورزش بانوان، گردشگری ورزشی و حوزه جوانان می‌تواند ادامه‌دار باشد.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.