کد خبر : 783
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

ستاره برزیلی علیه برنامه‌های بارسا، جایی نمی‌روم

ستاره برزیلی علیه برنامه‌های بارسا، جایی نمی‌روم

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ بارسلونا برای دور شدن از سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا مجبور به فروش چند ستاره جوان خود است. به گفته رسانه های اسپانیایی رافینیا یکی از بازیکنانی است که در صورت دریافت پیشنهاد خوب فروخته خواهد شد. ستاره برزیلی بارسا اما در گفت و گویی که اسپورت

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

بارسلونا برای دور شدن از سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا مجبور به فروش چند ستاره جوان خود است. به گفته رسانه های اسپانیایی رافینیا یکی از بازیکنانی است که در صورت دریافت پیشنهاد خوب فروخته خواهد شد.

ستاره برزیلی بارسا اما در گفت و گویی که اسپورت آن را منتشر کرده این موضوع را تکذیب و برای چندمین بار اعلام کرد که قصد دارد در نوکمپ به کار خود ادامه دهد. او امیدوار است حداقل تا پایان قراردادش (۳۰ ژوئن ۲۰۲۷) پیراهن بلوگرانا را به تن کند.

رافینیا در مورد شایعات اخیر گفت: قطعا می خواهم در بارسلونا ادامه دهم. این هدف من برای فصل آینده و فصل های بعدی است. هنوز مدت زیادی از قراردادم باقی مانده و امیدوارم که در این مدت و سال های بیشتر برای بارسا بازی کنم. بارسلونا شهری است که من هم مثل همه برزیلی ها آن را دوست دارم.

او در مورد پیشرفتش در ترکیب بارسا گفت: ماه اول حضورم در بارسا سخت بود اما کم کم توانستم گل بزنم و پاس گل بدهم. این جبران عملکرد بدی بود که هیچ تاثیری در بازی های تیم نداشتم. کم کم توانستم خود را با شرایط وفق بدهم و هم تیمی هایم نیز کمک بسیاری برای این کار کردند.

ستاره  برزیلی بارسلونا تاکید کرد که فتح لیگ قهرمانان اروپا هدف بعدی او با آبی اناری هاست: هر بازیکنی که به بارسلونا می آید می خواهد در همه جام هایی که حضور پیدا می کند قهرمان شود و هدف سال بعد ما نیز فتح UCL است.

رافینیا در پایان صحبت های خود در مورد کار کردن با ژاوی گفت: ما یک مربی داریم که نحوه بازی بارسلونا را کاملا می شناسد. ژاوی در این فصل دقیقا کاری که باید می کرد را انجام داد و خوشحالم که توانستیم سوپرکاپ و لالیگا را در این فصل کسب کنیم.

 

 

 

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.