کد خبر : 779
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۳۵

هدفم طلای جهانی بزرگسالان است

هدفم طلای جهانی بزرگسالان است

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید و در وزن ۹۲ کیلوگرم توحید نوری در دور اول با نتیجه ۷ بر ۲ و ضربه فنی وینای از هند را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با ۱۰ بر صفر

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید و در وزن ۹۲ کیلوگرم توحید نوری در دور اول با نتیجه ۷ بر ۲ و ضربه فنی وینای از هند را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با ۱۰ بر صفر سلیمان موساگولیف از ترکمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر دمول آریونتویا از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. نوری در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ سمیر دورسونوف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در همین راستا توحید نوری کشتی گیر وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی درباره این مسابقات، گفت: با یک آمادگی نسبتا خوب در این رقابت‌ها حاضر شدم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی با بیان امیدوارم در رقابت‌های جهانی خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم ادامه داد: از خانواده ام به خصوص برادر عزیزم که همیشه حامی من بودند و همچنین مربی سازنده ام آقای غلامعلی محمدنژاد ویژه تشکر می‌کنم امیدوارم بتوانم همیشه دل آن‌ها را شاد کنم.

نوری با اشاره به اینکه بچه‌ها نسبت به اردوی اول در گرگان خیلی بهتر شدند و روبه جلو بودند، گفت: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد که بتوانیم در رقابت‌های جهانی بهترین نتایج را کسب کنیم.

قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت‌های آسیایی قرقیزستان با بیان اینکه نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بودم، افرود: امیدوارم این مدال استارتی برای کسب مدال‌های جهانی و المپیک در رده سنی بزرگسالان باشد.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.