کد خبر : 775
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۱۰

۱۰۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاه ۲ مالخر کشف شد

۱۰۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاه ۲ مالخر کشف شد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ سرهنگ محمد معظمی گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مأموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه با دستگیری موتورسواری که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در حال سرقت کامپیوتر خودرو از یک دستگاه خودروی خاور بود، اقدام به پی‌جویی‌های انتظامی و رصد‌های اطلاعاتی کرده و در جریان آن از خرید

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

سرهنگ محمد معظمی گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مأموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه با دستگیری موتورسواری که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در حال سرقت کامپیوتر خودرو از یک دستگاه خودروی خاور بود، اقدام به پی‌جویی‌های انتظامی و رصد‌های اطلاعاتی کرده و در جریان آن از خرید و فروش گسترده کامپیوتر‌های مسروقه خودرو توسط دو مالخر سابقه‌دار در محدوده میدان شوش مطلع شدند.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان، تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این محل، ۱۰۰۰ دستگاه انواع کامپیوتر خودرو‌ها را که اکثر آن‌ها کامپیوتر خودرو‌های سواری بود، کشف کردند.

معظمی گودرزی با اشاره به دستگیر دو متهم و انتقال آنان به مقر انتظامی گفت: متهمان ۴۱ و ۴۸ ساله که چند فقره سابقه کیفری سرقت را نیز در پرونده خود دارند، در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شدند، اما در ادامه تحقیقات پلیس و با مشاهده ادله و شواهد موجود به خرید کامپیوتر‌های سرقتی از سارقان نقاط مختلف کشور اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار کرد: برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات پرونده و همچنین شناسایی مالباختگان در دستورکار قرار دارد.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.