کد خبر : 773
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

باید با بلژیک بازی کنیم نه افغانستان

باید با بلژیک بازی کنیم نه افغانستان

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ سیروس دین‌محمدی، به عنوان مربی هوادار معرفی شد و از امروز کار خود را در این تیم آغاز کرد. او در این خصوص گفت: همیشه مربیگری یک چیز جدیدی است و ما هم به یک تیم جدید آمده‌ایم و امیدواریم با هوادار موفق شویم. می‌دانیم کار با تیمی که هوادار

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

سیروس دین‌محمدی، به عنوان مربی هوادار معرفی شد و از امروز کار خود را در این تیم آغاز کرد. او در این خصوص گفت: همیشه مربیگری یک چیز جدیدی است و ما هم به یک تیم جدید آمده‌ایم و امیدواریم با هوادار موفق شویم. می‌دانیم کار با تیمی که هوادار نداشته باشد خیلی سخت است. فشار روی تیم از سوی هواداران حریف می‌آید. من یکی-دو سال نبودم چون پیشنهاد لیگ یکی داشتم و نرفتم، ولی آقای فکری رفیق سی ساله من است و دوست داشتم با هم کار کنیم.

او در مورد استقلال و تقابل با تیم محبوبش گفت: کسی که در استقلال بوده باشد و بخواهد مقابلش مربیگری کند، خیلی سخت است، ولی فوتبال حرفه‌ای است و باید حرفه‌ای فکر کنیم. من الان می‌خواهم تمام تمرکزم را روی هوادار بگذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن اسبق تیم ملی راجع به تورنمنت کافا بیان کرد: من بازی اول جلوی افغانستان را دیدم و افغانستانی‌ها دو پاس هم نمی‌توانستند به هم بدهند. اگر می‌خواهیم سطح فوتبال‌مان بالا برود، ما باید با تیم‌هایی مثل کرواسی و بلژیک بازی کنیم. به نظرم شرکت در این تورنمنت برای این بود که دور هم باشند و بتوانند هماهنگ شوند.

دین‌محمدی راجع به سقف بودجه افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خیلی سخت است و فکر نکنم سقف بودجه عملی شود. شرایط طوری است که نمی‌شود آن را عملی کرد.

او در مورد انتقادهای مایلی کهن گفت: آقای مایلی‌کهن مربی من بوده و برای فوتبال ما زحمت کشیده و ایشان دلسوز فوتبال است و امیدوارم مسئولین به پیشکسوت‌هایی که دل‌شان برای فوتبال می‌سوزد، بها دهند.

 

 

 

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.