کد خبر : 759
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

مورایس نمی خواهد اشتباه فصل قبل را دوباره تکرار کند

مورایس نمی خواهد اشتباه فصل قبل را دوباره تکرار کند

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ در اولین فصل حضور ژوزه مورایس هم با وجود حضور شهریار مغانلو در اردوی طلایی پوشان اصفهانی، صحبت‌های زیادی درباره اضافه شدن مهاجم به تیم وجود داشت. در این بین از مهاجمان زیادی نام برده شد و حتی صحبت از بازیکنان خارجی سرشناس نظیر گومیس هم به میان آمد، که

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

در اولین فصل حضور ژوزه مورایس هم با وجود حضور شهریار مغانلو در اردوی طلایی پوشان اصفهانی، صحبت‌های زیادی درباره اضافه شدن مهاجم به تیم وجود داشت. در این بین از مهاجمان زیادی نام برده شد و حتی صحبت از بازیکنان خارجی سرشناس نظیر گومیس هم به میان آمد، که درنهایت سرمربی پرتغالی تیم به جذب یک مهاجم ناشناخته قناعت کرد.

عیسی مرادی مهاجمی بود که در آخرین روز‌های پنجره تابستانی سال گذشته و در مصاف دوستانه خوشه طلایی مقابل سپاهان به یکباره سر از اردوی طلایی پوشان در آورد و در طول فصل هم آنچنان بد کار نکرد.

با این حال مورایس برای اینکه در فصل پیش رو دست بازتری روی نیمکت داشته باشد، قصد دارد تا یک مهاجم سرشناس‌تر را به اردوی تیمش اضافه کند. از میان گزینه‌های داخلی نام کاوه رضایی در لیست خرید سپاهان دیده می‌شود و البته مدیران سپاهان در حال بررسی شرایط چندین بازیکن خارجی هم هستند، تا از میان آن‌ها یکی درنهایت برای حضور در سپاهان انتخاب شود.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.