کد خبر : 739
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

زمان مسابقه تغییر نکرده بود! چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

زمان مسابقه تغییر نکرده بود! چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ چهل و دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که کاروان ایران عملکرد ناامیدکننده‌ای در این رویداد داشته است. روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه و در جریان رقابت تایم تریل انفرادی مردان، حسین عسگری چند دقیقه دیر در خط شروع مسابقه قرار گرفت

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

چهل و دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که کاروان ایران عملکرد ناامیدکننده‌ای در این رویداد داشته است.

روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه و در جریان رقابت تایم تریل انفرادی مردان، حسین عسگری چند دقیقه دیر در خط شروع مسابقه قرار گرفت و در نهایت هم شانزدهم شد.

این اتفاق در کنار نتایج ضعیفی که رقم خورده، باعث شد تا فدراسیون دوچرخه‌سواری مورد انتقاد زیادی قرار بگیرد که البته این انتقاد‌ها نیز به‌حق بودند.

محمود وفایی مدیرفنی تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری که در تایلند حضور دارد، در گفتگو با رسانه‌ها دلیل حضور دیرهنگام ملی‌پوش ایران در خط استارت را تغییر ناگهانی زمان رقابت عنوان کرد و گفت: «این بر عهده برگزار کننده است که تیم‌ها را برای حضور آماده کند، اما این آمادگی اعلام نشده بود و تنها به نصب یک اطلاعیه روی تابلوی مسابقات بسنده کرده بودند که از چشم خیلی‌ها هم دور مانده بود و این از بدشانسی ما بود. اعتراض کردیم، اما سرداور مسابقات متقاعد نشد. اینکه ساعت مسابقه را به ناگهان تغییر می‌دهند مشکل دوچرخه‌سوار نیست و به همین دلیل ۴ دقیقه از زمان استارت خود را از دست داد.»

همچنین رسول اسدی رئیس فدراسیون که هنوز ریاستش از سوی اتحادیه جهانی مورد قبول قرار نگرفته و به همین دلیل نامش بر روی سایت این احادیه دیده نمی‌شود، ابتدا درباره این اتفاق گفت: «دلیل اصلی بروز این اتفاق در آن بود که مسئولان برگزاری رقابت‌ها در گروهی تغییر زمان مسابقه را به تمام تیم‌ها جز ما اعلام کرده بودند، هر چند که به صورت رسمی چیزی به ما گفته نشده بود. تنها تیم ما بود که از تغییر زمان مطلع نبود!»

وی در مصاحبه دیگری نیز موضوع را اینگونه بیان کرد: «ظاهرا برگزار کننده زمان مسابقه را تغییر داده است، بدون اینکه به شکل مناسب اطلاع رسانی کند، اما خودم گفتم چرا بقیه تیم‌ها دیر نکردند؟»

آنچه درباره این اتفاق عجیب به چشم آمد، ناکارآمدی برخی مسئولان اعزامی بود که حتی از دسترسی به ساده‌ترین اطلاعات عاجز بودند. این همان موضوع است که در صحبت‌های مجید ناصری داور بین‌المللی کشورمان دیده می‌شود. ناصری که به عنوان عضو هیئت داوران در تایلند حضور دارد، درباره این اتفاق رخ داده برای حسین عسگری به خبرگزاری تسنیم گفت: «رقابت طبق برنامه و در همان موعد اعلام شده آغاز و برگزار شد و هیچ تغییر برنامه‌ای وجود نداشت. ضمن اینکه آخرین اطلاعات مربوط به مسابقات در ماده‌های مختلف در تابلو اعلانات نصب می‌شود تا همه تیم‌ها، مسئولان، ورزشکاران و مربیان در جریان قرار بگیرند.»

این اشتباه فاحش به همراه جریمه ۲۵۰ فرانکی بابت هم‌شکل نبودن لباس یکی از ملی‌پوشان با سایرین و البته پنچری دوچرخه‌سواری دیگر ملی‌پوشان کشورمان، سه اتفاق مهمی هستند در مسابقات این دوره برای نمایندگان کشورمان رخ دادند و همه این‌ها نشان دهنده عدم مدیریت صحیح هم از سوی فدراسیون و هم از سوی مسئولان اعزامی است. حالا باید منتظر تصمیمات آینده فدراسیون بمانیم و ببینیم چه برخوردی با این سهل‌انگاری‌ها می‌شود.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.