کد خبر : 735
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۵۰

نامداری و عمران‌زاده کنار رحمتی

نامداری و عمران‌زاده کنار رحمتی

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ نساجی مازندران پس از اینکه سید مهدی رحمتی را به‌عنوان سرمربی استخدام کرد، از امروز رسما وارد نقل و انتقالات تابستانی شد و امیرمحمد هوشمند و وحید محمدزاده، دو مدافع میانی فصل گذشته آلومینیوم اراک را به خدمت گرفت و پس از آن‌ها نیز با دو مربی جدید قرارداد بست.

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

نساجی مازندران پس از اینکه سید مهدی رحمتی را به‌عنوان سرمربی استخدام کرد، از امروز رسما وارد نقل و انتقالات تابستانی شد و امیرمحمد هوشمند و وحید محمدزاده، دو مدافع میانی فصل گذشته آلومینیوم اراک را به خدمت گرفت و پس از آن‌ها نیز با دو مربی جدید قرارداد بست.

اشکان نامداری، مربی دروازه‌بانان فصل گذشته آلومینیوم اراک که نقش مهمی در درخشش حسین پورحمیدی برای ثبت ۱۷ کلین‌شیت در لیگ برتر داشت، به‌عنوان مربی گلر جدید نساجی مازندران و دستیار سید مهدی رحمتی معرفی شد.

نامداری پیش از آلومینیوم اراک در تیم‌های استقلال، پدیده مشهد، سایپا و … نیز به‌عنوان مربی گلر توانست دروازه‌بانان موفقی در لیگ برتر معرفی کند که حالا راهی نساجی مازندران شده است.

حنیف عمران‌زاده، مدافع پیشین استقلال نیز که طی سالیان اخیر به‌عنوان دستیار در تیم‌های جوانان استقلال، خوشه طلایی ساوه، نساجی مازندران، استقلال و آلومینیوم اراک عضویت داشت و سال گذشته نیز در کنار مهدی رحمتی بود، به‌عنوان عضو جدید کادر فنی نساجی مازندران معرفی شد.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.