کد خبر : 731
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

شبکه ملّی اعتبار به تحقق عدالت اجتماعی و کنترل بازار کمک می‌کند

شبکه ملّی اعتبار به تحقق عدالت اجتماعی و کنترل بازار کمک می‌کند

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح کالابرگ در گستره ملّی با هدف حمایت از سبد غذایی خانوار‌ها و کنترل بازار دنبال می‌شود. وی با بیان این‌که شبکه ملّی اعتبار با هدف‌گذاری عدالت اجتماعی پیش می‌رود، گفت: همراهی استانداران در کشور و بسیج ظرفیت‌های استان به

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح کالابرگ در گستره ملّی با هدف حمایت از سبد غذایی خانوار‌ها و کنترل بازار دنبال می‌شود.

وی با بیان این‌که شبکه ملّی اعتبار با هدف‌گذاری عدالت اجتماعی پیش می‌رود، گفت: همراهی استانداران در کشور و بسیج ظرفیت‌های استان به تسریع در اجرای فراگیر این طرح کمک می‌کند.

وی افزود: از سال گذشته و با تکمیل سامانه شبکه ملّی اعتبار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک آغاز و در اسفندماه ۱۴۰۱ نیز در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

مرتضوی گفت: به دنبال تأکیدات ریاست محترم جمهور و به منظور تأمین سبد تغذیه خانوار‌های کم‌درآمد، تأمین منابع مالی افزایش ٢٠ درصدی اعتبار یارانه کالابرگ در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی تأکید کرد: دولت در ادامه برای کل خانوار‌های دهک‌های اول تا سوم این افزایش را اعمال می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اطلاع‌رسانی متمرکز و گسترده به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای برخورداری از این طرح و افزایش اعتبار یارانه تأکید کرد و افزود: اجرای اثربخش این طرح نیازمند همراهی و هماهنگی گسترده در تمامی استان‌های کشور است.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.