کد خبر : 715
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

گل محمدی یک سال دیگر مهمان ما است/ رعایت سقف بودجه باعث انضباط مالی می شود

گل محمدی یک سال دیگر مهمان ما است/ رعایت سقف بودجه باعث انضباط مالی می شود

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضورش در مسابقات تنیس اظهار کرد: من برای اولین بار به مسابقات تنیس آمدم و در این سطح در ایران نبوده است. واقعا در فدراسیون تنیس دارد کارهای خوب و نویی انجام می شود و تبریک می گویم. فکر می کنم در

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضورش در مسابقات تنیس اظهار کرد: من برای اولین بار به مسابقات تنیس آمدم و در این سطح در ایران نبوده است. واقعا در فدراسیون تنیس دارد کارهای خوب و نویی انجام می شود و تبریک می گویم. فکر می کنم در این سطح مسابقه برگزار نشده بود که بیش از ۷۰ خارجی در آن شرکت کردند و برایم جالب بود. ان شا الله این موضوع ادامه داشته باشد و تنیس بتواند درمجامع بین المللی رتبه های خوبی کسب کند. 

او درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس و آینده این باشگاه گفت: آینده پرسپولیس بحث هایش در هیئت مدیره انجام می شود اما وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و دارایی توافقی انجام دادند و قرار شد یک عضو مالی وارد شود و به این ترتیب یک عضو مالی وارد شد و اعضای قبلی ماندند. درویش هم  با همان سمت قبلی مدیرعاملی با قدرت به کارش ادامه می دهد. 

او درباره اینکه در مورد گل محمدی صحبتی شد، گفت:صحبتی درباره گل محمدی در مجمع نشد . گل محمدی  با ما قرارداد دارد و براساس قرارداد یک سال دیگر مهمان ما است. 

شهریاری درباره اینکه به غیر از فوتبال برنامه ای برای افزایش رشته های ورزشی خود در باشگاه پرسپولیس دارید، گفت: براساس مصوبه ای که پارسال داشتیم قرار شد تیم بانوان و ۲، ۳ رشته ورزشی دیگر  از جمله اسب دوانی  اضافه شود. 

شهریاری درباره اینکه چطور  وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و دارایی با هم توافق کردند، گفت: این توافق در سطح وزیر انجام شد و در جزییات این جلسه نیستیم اما به هر ترتیب پرسپولیس بدون تغییر باقی ماند و سال گذشته موفقیت خوبی داشت و این موفقیت ها  مدیون هماهنگی و همدلی. و دانش هیئت مدیره است  و با مدیریت اجرایی  خوبی که  درویش داشت دیدیم  که پرسپولیس خیلی خوب توانست بدون حاشیه یک سال خوب را سپری کند و همه موفقیت ها در کشور را به دست آورد ،  بنابراین باشگاه پرسپولیس  با اضافه کردن یک یار اقتصادی کمک بیشتری در بحث های مالی  خواهد داشت. 

اودرباره اینکه تعیین سقف بودجه برای باشگاه ها گفت: این بخشنامه ای که ابلاغ شده مخصوصا برای پرسپولیس و استقلال دردسر ایجاد خواهد کرد اما از این طرف به نفع فوتبال کشور می تواند باشد و انضباط مالی در کشور حاکم می شود. اگر نظارت دقیق به این بخشنامه صورت بگیرد  به طور حتم انضباط مالی اتفاق می افتد و به نفع فوتبال کشورمان خواهد بود. اگر فقط ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس رعایت  کنند آن وقت مشکل زیادی ایجاد می شود. 

او درباره اسپانسر باشگاه پرسپولیس به چه صورت شد، گفت: بحث های مالی و اقتصادی را با اسپانسر هنوز برای سال جدید شروع نکردیم اما با توجه به تورم و افزایش قیمت شرایط تغییر می کند. 

او درباره اینکه لیستی گل محمدی به باشگاه داده است، گفت:  من خبر ندارم اما تا جایی که گفتند لیستی نداده است  و گل محمدی در حال استراحت است و  ان شالله تا هفته آینده لیست بدهد .

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.