کد خبر : 535
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۶

هیچ مربی و بازیکن خارجی قرارداد ریالی نمی بندد/ مدیران باشگاه ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند

هیچ مربی و بازیکن خارجی قرارداد ریالی نمی بندد/ مدیران باشگاه ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث ممنوعیت قرارداد ارزی با مربیان و بازیکنان خارجی اظهار کرد:  مطمئنا خارجی‌ها این کار را نمی‌کنند و هیچ مربی و بازیکن خارجی قرارداد ریالی نمی‌بندد. اگر در مدت زمان قرارداد مربی

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث ممنوعیت قرارداد ارزی با مربیان و بازیکنان خارجی اظهار کرد:  مطمئنا خارجی‌ها این کار را نمی‌کنند و هیچ مربی و بازیکن خارجی قرارداد ریالی نمی‌بندد. اگر در مدت زمان قرارداد مربی و بازیکن خارجی قیمت ارز بالا نمی‌رود قطعا قراردادشان را با ریال می‌بندند. خارجی‌ها در کشور‌های دیگر هم با پول ملی آن کشور‌ها قرارداد می‌بندند و مشکلی وجود ندارد.  

او درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه‌ها با لیر ترکیه هم می‌توانند با خارجی‌ها قرارداد ببندند، گفت: لیر ترکیه هم همانند ریال ایران است. کسی با لیر ترکیه قرارداد نمی‌بندد.  

درودگر درباره اینکه سهمیه جذب خارجی‌ها را به ۶ بازیکن  افزایش دادند و این موضوع با ممنوعیت قرارداد ارزی تناقض ندارد، بیان کرد: این موضوع را جدیدا اعلام کردند و من هم از آن خبر ندارم.  

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره اینکه قوانین جدید نقل و انتقالات به باشگاه‌ها ابلاغ شده است، گفت: بله، آئین نامه جدید به همه باشگاه‌ها ابلاغ شده است. برای  بودجه باشگاه‌ها  بالای ۳۰۰ میلیارد تومان سقف تعیین شده است.  

او درباره اینکه تعیین سقف بودجه باشگاه‌ها باعث بستن قرارداد‌های زیر میزی نمی‌شود، بیان کرد: اتفاقاتی که چند سال گذشته رخ داد به خاطر  تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان بود. به هر حال قرارداد‌های زیر میزی را باید کنترل کرد و فدراسیون فوتبال باید نظارت خود را بیشتر کند.  

درودگر درباره اینکه تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها باعث ساماندهی قرارداد‌ها و بازار نقل و انتقالات می‌شود، گفت: اگر مدیران باشگاه‌ها صادقانه با یکدیگر هماهنگ باشند این اتفاق می‌افتد.  

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.