کد خبر : 522
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

اعطای زمین ۲۵۰ متری با تسهیلات ساخت به خانواده‌های دارای سه فرزند در روستاها

اعطای زمین ۲۵۰ متری با تسهیلات ساخت به خانواده‌های دارای سه فرزند در روستاها

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی بیان داشت :  قانون جوانی جمعیت و واگذاری زمین ۲۰۰ متری به خانوارها دارای سه فرزند و بیشتر تنها مختص به شهرها نیست و در روستاها نیز باید این قانون اجرا شود و در مرحله بعدی به خانواده‌های روستایی واجد شرایط

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی بیان داشت :  قانون جوانی جمعیت و واگذاری زمین ۲۰۰ متری به خانوارها دارای سه فرزند و بیشتر تنها مختص به شهرها نیست و در روستاها نیز باید این قانون اجرا شود و در مرحله بعدی به خانواده‌های روستایی واجد شرایط نیز زمین اهدا شود.

معاون مسکن وساختمان وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه زمین‌های اهدایی در روستا بیش از ۲۵۰ متر خواهد بود، ادامه داد: پس از واگذاری زمین‌ها، در زمینه هزینه آماده‌سازی زمین‌ها نیز تسهیلات لازم داده خواهد شد. همچنین وام ۵۵۰ میلیون تومانی برای ساخت زمین در نظر گرفته شده تا این زمین‌ها هر چه سریع‌تر ساخته شوند.

عباسی اظهار داشت: همچنین به خانواده‌های دارای چهار فرزند که سن آنان زیر ۲۰ باشد هم زمین رایگان تعلق می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری در زمینه جوانی جمعیت، دولت برای بهبود این شرایط تصمیم به تصویب قوانینی در راستای حمایت از جوانی جمعیت گرفت و دولت در راستای اجرایی کردن آن مصمم است.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.