کد خبر : 412
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

مهلت سه ماهه برای جبران نواقص حدنگاری در استان‌ها

مهلت سه ماهه برای جبران نواقص حدنگاری در استان‌ها

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ نشست بررسی میزان پیشرفت حدنگاری استان زنجان با حضور حسن بابائی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاونین و مدیران کل ستادی، مدیرکل ثبت استان و رؤسای ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های استان زنجان در تهران برگزار شد. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست بررسی

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

نشست بررسی میزان پیشرفت حدنگاری استان زنجان با حضور حسن بابائی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاونین و مدیران کل ستادی، مدیرکل ثبت استان و رؤسای ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های استان زنجان در تهران برگزار شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست بررسی میزان پیشرفت حدنگاری استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از استان‌های پیشرو در زمینه حدنگاری است گفت: بررسی نقاط قوت و ضعف واحد‌های ثبتی نشان می‌دهد عملکرد بسیاری از این واحد‌ها قابل تقدیر است و اگر واحدی در زمینه حدنگاری با نواقصی روبرو است باید این نواقص هر چه سریعتر مرتفع و ظرف ۳ ماه آینده عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی ضمن اعلام رضایت از تعامل رئیس کل دادگستری و دادستان با واحد‌های ثبتی استان زنجان افزود: شورا‌های قضایی در استانها، اتمام حدنگاری را یکی از اهداف مهم دانسته و پای کار بودن آنان نقش موثری در اتمام حدنگاری دارد.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری و هم افزایی دهیاران و شورا‌ها در پیشبرد حدنگاری اراضی کشاورزی اظهار داشت: در سند راهبردی و تحول قوه قضائیه نیز یکی از اصلی‌ترین مسائل اجرای حدنگاری است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر تعیین تکلیف پرونده‌های تشکیلی در هیأت‌های مربوط به قانون تعیین تکلیف افزود: تقاضا محور بودن مستندسازی و صدور اسناد اراضی کشاورزی، نیازمند فرهنگ سازی و تبلیغات وسیع و پای کار بودن مردم است و در این راستا نقش فعال مدیران در مساجد، نشست با دهیاران و شورا‌ها و ترغیب زارعین بسیار موثر است.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.