کد خبر : 1006
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۵

معامله‌ ۲ سر باخت پیش روی پاری سن ژرمن در رابطه با امباپه

معامله‌ ۲ سر باخت پیش روی پاری سن ژرمن در رابطه با امباپه

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ تمدید قرارداد کیلیان امباپه در سالی که می‌توانست به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود، برای آن‌ها بسیار گران تمام شد. پرداخت مبلغی هنگفت برای تمدید قراردادی ۲ ساله و همچنین اضافه کردن بند‌های پاداش عجیب، مانند پاداش وفاداری و اجازه دسترسی به اتفاقات داخلی باشگاه، آن‌ها را امروز به

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

تمدید قرارداد کیلیان امباپه در سالی که می‌توانست به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود، برای آن‌ها بسیار گران تمام شد. پرداخت مبلغی هنگفت برای تمدید قراردادی ۲ ساله و همچنین اضافه کردن بند‌های پاداش عجیب، مانند پاداش وفاداری و اجازه دسترسی به اتفاقات داخلی باشگاه، آن‌ها را امروز به دوراهی سختی رسانده است.

پاریس بعد از این که متوجه شد راهی برای تمدید قرارداد با کیلیان امباپه ندارد به فکر فروش بازیکن ارزشمند خود افتاده، اما مسائلی باعث شده تا ماندن و رفتن امباپه در هر حالت به ضرر پاری‌سن ژرمن تمام شود.

پاریس، کیش و مات می‌شود!

پاری‌سن ژرمن قصد داشت با فروش امباپه ضرر رفتنش را کمی جبران کند و بازیکن را به صورت رایگان از دست ندهد، اما وکلای بازیکن فرانسوی با توجه به قرارداد بازیکن کاری کردند ناصر الخلیفی کیش و مات شود. پاریس در بهترین حالت می‌تواند بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون یورو از فروش امباپه کسب کند. در شرایط کنونی بازار، کمتر تیمی می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند. وکلای امباپه به تیم پاریسی اعلام کرده‌اند راضی به انتقال می‌شوند، اما باید پاریس مبلغ ۲۴۰ میلیون یورو را به بازیکن بپردازد. اگر باشگاه بخواهد او را زودتر از موعد پایان قرارداد به فروش برساند باید نیمی از حقوق سالی که در تیم حضور ندارد و با باشگاه قرارداد دارد را بپردازند. همچنین او پاداش عظیم بابت وفاداری به باشگاه را در صورت فروش بازیکن باید دریافت کند و غیر از این موارد، امباپه درصدی از مبلغ فروش خودش را هم از باشگاه طلب کرده است.

تمام این موارد در حالتی رقم می‌خورد که بازیکن در صورت ماندن در تیم هم دریافتی بالایی از پاریس خواهد داشت و در سال آینده بدون اینکه مبلغی برای خروج به تیمی بپردازد، می‌تواند راهی تیم بعدی خود شود.

ضرر کمتر، سود محسوب می‌شود

گفته می‌شود پاریس در حال بررسی شرایط مختلف است و می‌خواهد به صورتی این قرارداد را به پایان برساند و کمترین ضرر را متحمل شوند. آن‌ها به یقین رسیده‌اند در هر حالت ضرر خواهند کرد و باید کاری کنند ضرر تا جای ممکن تبدیل به سود شود. پاریسی‌ها اعتقاد دارند شاید با فروش کیلیان امباپه در کل مبلغی را دریافت نکنند، اما همین که حقوق یک سال آینده و پاداش وفاداری را پرداخت نکنند، می‌تواند سود بزرگی برای آن‌ها به حساب بیاید.

مبلغ پرداختی برای امباپه بالاست و شاید هیچ تیمی با شرایط فیرپلی مالی که برای تیم‌ها در نظر گرفته شده، توان پرداخت را نداشته باشد. آن‌ها پیش از این احتمال آمدن شیخ جاسم به منچستریونایتد را در بهشتی می‌دیدند که شاید شرایط را برای آن‌ها کمی بهتر کند و حتی این موضوع باعث شد ناصر الخلیفی به جریان فروش باشگاه یونایتد به آل‌ثانی ورود کند و کار را برای باشگاه خود هموار کند. آن اتفاق هم هنوز رخ نداده و پاریسی‌ها باید به دنبال مشتری برای بازیکنشان باشند.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.