کد خبر : 683
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

واکنش سهرابیان به تعیین رئیس برای آکادمی ملی المپیک

واکنش سهرابیان به تعیین رئیس برای آکادمی ملی المپیک

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ علیرضا سهرابیان  رییس فدراسیون قایقرانی درباره‌ی انتخاب رییس آکادمی ملی المپیک گفت: آقای صدر سرپرست آکادمی ملی المپیک است و من نمی‌دانم چرا در در مطبوعات به عنوان رییس معرفی شده است. ما در جلسه هیات اجرایی به این رای دادیم که سرپرست باشد. آقای صدر بجای آقای پاکدل تنها

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

علیرضا سهرابیان  رییس فدراسیون قایقرانی درباره‌ی انتخاب رییس آکادمی ملی المپیک گفت: آقای صدر سرپرست آکادمی ملی المپیک است و من نمی‌دانم چرا در در مطبوعات به عنوان رییس معرفی شده است. ما در جلسه هیات اجرایی به این رای دادیم که سرپرست باشد. آقای صدر بجای آقای پاکدل تنها گزینه‌ای بود که به عنوان سرپرست معرفی شد.

او در مورداینکه دبیرکل کمیته ملی المپیک، فرهاد صدر را به عنوان رییس معرفی کرد، تصریح کرد: فکر می‌کنم اشتباهی صورت گرفته است، چون در جلسه هیات اجرایی اعلام شد که فرهاد صدر به عنوان سرپرست است. آقای پاکدل به عنوان رییس فدراسیون هندبال انتخاب شده بود و سیستم آکادمی ملی المپیک را باید تحویل می‌داد. قرار بود شخصی برای سرپرستی بیاید تا ریاست دائمی آکادمی ملی المپیک مشخص شود. رای که ما دادیم برای این بود و اینکه به عنوان رییس معرفی شد را نمی‌دانم.

*چرا دختران رویینگ بیشتر مدال می‌گیرند؟

سهرابیان در مورد اینکه بار مدال‌آوری رویینگ روی دوش دختران افتاده است به گونه‌ای که در مسابقات مسکو از شش مدال، سهم مردان یک مدال بود. بیان کرد: پسران ما ضعیف نیستند، اما در مسابقات مسکو، پسران روسیه و بلاروس خیلی قوی بودند. پسران ما هم واقعا دارند تلاش خود را می‌کنند. در آب‌های آرام مدال مردان بیشتر از زنان است و باید بگوییم دختران تلاش نمی‌کنند؟ دختران رویینگ موفقیت خوبی به دست می‌آورند و پسران هم مطمئنا به این موفقیت می‌رسند. نکته این است که در رویینگ دختران، نفراتی که داریم از قدیم بوده‌اند به همین دلیل است قوی ظاهر شده‌اند، اما در مردان، نفرات جدید هستند و چند سالی است که وارد سیستم شده‌اند. مطمئنا در سه، چهار سال آینده نتایج خیلی خوبی را در رویینگ مردان نیز خواهیم داشت.

*لازم بود ملی‌پوشان در پیست استاندارد پارو بزنند

او در مورد عملکرد ملی پوشان رویینگ ایران در مسابقات مسکو که پنج برنز و یک نقره گرفتند، گفت: متاسفانه ما پیست دو کیلومتر در ایران نداریم و لازم بود عملکرد ورزشکاران را در پیست دو کیلومتر داشته باشیم. روسیه و بلاروس ورزشکاران قدرتمندی دارند و این کشور‌ها مدال جهانی و المپیک دارند. خیلی از این ورزشکاران روسیه و بلاروس هم تغییر تابعیت داده‌اند و برای ازبکستان و قزاقستان پارو می‌زنند و در بازی‌های آسیایی رقیب ما هستند. ملی‌پوشان ما در مسابقات مسکو با آن‌ها رقابت داشتند.

*برآورده کردن انتظارات مسئولان در پیست غیراستاندارد!

سهرابیان افزود: می‌توانم بگویم ارزیابی فدراسیون و کادرفنی از عملکرد ورزشکاران در ماده‌هایی که باید در هانگژو مسابقه بدهند، این بود که روسفید شدند. اکنون با توجه به فاصله زمانی که تا بازی‌های آسیایی داریم، برنامه‌ها را منظم‌تر جلو می‌بریم. درست است که ما پیست استاندارد نداریم، اما مربیان ناچار هستند انتظارات مسئولان را با همان پیست غیراستاندارد برطرف کنند.

*از اعزام به سوییس تا بازگشت مجدد به روسیه

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که رویینگ درخواستی برای برگزاری اردوی یک ماهه پیش از بازی‌های آسیایی در چین دارد و اگر ستاد عالی بازی‌ها موافقت نکند، فدراسیون برنامه جایگزین دارد؟ تصریح کرد: برنامه‌های دیگر داریم و برای کاپ جهانی سوییس اقدام می‌کنیم. مجوز شورای برون مرزی آن را گرفته‌ایم و با درخواست مربیان فکر می‌کنم سه قایق اعزام شوند. با توجه به هزینه‌های بالا مربیان نفراتی که نتایج خوبی بگیرند را اعزام می‌کنیم.

او ادامه داد: روسیه مسابقه دیگری قبل از بازی‌های آسیایی دارد. اگر ستاد عالی بازی‌های آسیا با برگزاری اردو در چین موافقت نکند، ما مجددا روسیه را انتخاب می‌کنیم. فدراسیون ایران با فدراسیون روسیه تفاهم نامه دارد و اگر اردوی چین مهیا نشد، تلاش می‌کنیم قبل از بازی‌های آسیایی اردویی را در روسیه داشته باشیم و سپس در مسابقات آن شرکت کنیم تا ایرادات کار ورزشکاران توسط مربیان برطرف شوند. سعی می‌کنیم خودمان را به شکل مناسب تری برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم.

ایسنا

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.