کد خبر : 621
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

آدریان نیوی بیشتر از هر راننده فرمول یک می‌ارزد

آدریان نیوی بیشتر از هر راننده فرمول یک می‌ارزد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ تیم ردبول اتریش به صدرنشینی‌اش در رده‌بندی انفرادی و تیمی فرمول یک ۲۰۲۳ با کسب پیروزی در گرندپری اسپانیا ادامه داد. این تیم که در دو فصل اخیر این مسابقات قهرمان شده بود امیدوار است سومین قهرمانی ر ا نیز تکرار کند. مارتین براندل، راننده پیشین فرمول یک گفت: کریستین

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

تیم ردبول اتریش به صدرنشینی‌اش در رده‌بندی انفرادی و تیمی فرمول یک ۲۰۲۳ با کسب پیروزی در گرندپری اسپانیا ادامه داد. این تیم که در دو فصل اخیر این مسابقات قهرمان شده بود امیدوار است سومین قهرمانی ر ا نیز تکرار کند.

مارتین براندل، راننده پیشین فرمول یک گفت: کریستین هورنر (رئیس ردبول) از من برای گفتن این حرف متنفر خواهد بود، اما بدون توجه به اینکه پردرآمدترین راننده فرمول یک چقدر ارزش دارد، آدریان نیوی (مدیر فنی ردبول) ارزش بیشتری از او دارد.

برنده آخرین جایزه بزرگ اسپانیا، قهرمان دو دوره جهان و راننده ردبول، ماکس فرستاپن هلندی بود. هم‌تیمی او، سرخیو پرز مکزیکی جایگاه چهارم را به دست آورد. در پایان هفت دور فصل جاری فرمول یک، ردبول با اعتماد به نفس صدرنشین رده‌بندی تیمی و فرستاپن پیشتاز رده‌بندی رانندگان است.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.