کد خبر : 615
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۱۵

اختلاف وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی درباره برگزاری مجمع عمومی سرخابی ها

اختلاف وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی درباره برگزاری مجمع عمومی سرخابی ها

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ تغییر نحوه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با توجه به سهام این دو باشگاه در فرابورس و همچنین مباحث مربوط به لیگ قهرمانان آسیا سر و شکل متفاوتی به گرفته همین دلیل اهمیت برگزاری مجمع عمومی سرخابی‌ها نسبت به قبل بیشتر شده است. ابتدا قرار بود مجامع دو

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

تغییر نحوه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با توجه به سهام این دو باشگاه در فرابورس و همچنین مباحث مربوط به لیگ قهرمانان آسیا سر و شکل متفاوتی به گرفته همین دلیل اهمیت برگزاری مجمع عمومی سرخابی‌ها نسبت به قبل بیشتر شده است.

ابتدا قرار بود مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز سی‌ام اردیبهشت برگزار شود، اما در نهایت تاریخ آن به بعد از فینال جام حذفی موکول و طبق توافق دو وزارتخانه ورزش و اقتصاد، روز شانزدهم خرداد برای برگزاری این مجامع تعیین شد.

از آنجا که قرار بود در این مجمع هیات مدیره دو باشگاه با تغییراتی مواجه شود، توجه رسانه‌ها و هواداران به خود جلب کرده بود، اما از ظهر امروز خبر‌هایی مبنی بر احتمال لغو مجمع منتشر شد. آنچه در فضای مجازی این موضوع را تشدید کرد درخواست وزارت ورزش برای تعویق جلسه بود و حتی گفته شد احتمالا این جلسه دو هفته دیگر برگزار شود، اما سازمان خصوصی سازی بلافاصله مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرد و حسین قربانزاده رئیس این سازمان در صفحه شخصی خود نوشت: «علی‌رغم مخالفت‌های تکراری برای عدم برگزاری، مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا سه‌شنبه ۱۶ خرداد، مطابق اطلاعیه برگزار خواهد شد.»

این استوری با واکنش مدیر روابط عمومی وزارت ورزش همراه شد. محسن معتمدکیا در ابتدای توییت کنایه آمیز خود خطاب به قربانزاده نوشت: «ورزش جایی برای خط و نشان کشیدن نیست و موضوعات تخصصی باید با حضور اهل فن به تصمیم نهایی برسد. مخالفت با برگزاری مجمع در این مقطع و پیش از حکم AFC دلایل فنی داشت.» به نظر می‌رسد نگرانی وزارت ورزشی‌ها از ماجرای مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس است که هنوز‌ ای اف سی در این باره نظرش را به صورت قطعی اعلام نکرده است. 

معتمدکیا در ادامه با استفاده از کلیدواژه “پافشاری‌های تکراری”، کنایه‌ای دیگر به رئیس سازمان خصوصی زد و افزود: «انتخاب گزینه‌های اصلح برای هیئت مدیره سرخابی‌ها به زمان بیشتری نیاز داشت، اما پافشاری‌های تکراری مانع شد.»

از بخش پایانی توییت مدیر روابط عمومی وزارت ورزش می‌توان این نکته را برداشت کرد که احتمالا برنامه جدی برای تغییرات اساسی در ارکان مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد. چرا که در جمله پایانی آمده: «مدیران دو باشگاه وظیفه داشتند تا برگزاری مجامع در فصل نقل و انتقالات به وظایف ذاتی خود بپردازند تا هواداران دو تیم دل نگران بستن تیم‌هایشان نباشند.»

حالا که در فاصله یک شب مانده به برگزاری مجمع، اختلاف نظر وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی علنی شده، دقایقی پیش درویش مدیرعامل پرسپولیس، در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که مجمع روز سه شنبه برگزار می‌شود.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.