کد خبر : 605
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

توزیع بیش از ۱۲۰ هزار بسته میان زائران/ ۵۰ غرفه و موکب برپا شد

توزیع بیش از ۱۲۰ هزار بسته میان زائران/ ۵۰ غرفه و موکب برپا شد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ محمد مهدی حسن زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) و به منظور خدمت رسانی شایسته به زائران مرقد مطهر، سازمان بسیج با برپایی غرفه‌های راهنمای زائر و برپایی موکب‌های پذیرایی حضوری فعال داشت.  او

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

محمد مهدی حسن زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) و به منظور خدمت رسانی شایسته به زائران مرقد مطهر، سازمان بسیج با برپایی غرفه‌های راهنمای زائر و برپایی موکب‌های پذیرایی حضوری فعال داشت.

 او در ادامه گفت: با برپایی بیش از ۵۰ غرفه و موکب نسبت به توزیع بیش از ۱۲۰،۰۰۰ بسته پذیرایی در قالب موکب‌های علی بن موسی الرضا علیه السلام از زائرین امام و شهدا پذیرایی انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران اضافه کرد: توزیع بروشور راهنمای زائر و حضور میدانی عزیزان بسیجی با لباس مخصوص جهت راهنمایی شفاهی زائران و فعالیت  تیم‌های سیار خودروی و موتوری راهنمای زائر و کمک به تامین امنیت مراسم و همچنین توزیع بروشور‌های فرهنگی و سیر نمایشگاهی مکتب امام به مسؤل کاروان‌های استان‌ها از دیگر  فعالیت‌ها بود.

  حسن زاده یادآور شد: همچنین طبق تدابیر صورت گرفته روز  گذشته بالغ بر هزار و پانصد نفر از بسیجیان شهرداری در قالب اعزام‌های اتوبوسی، موتوری، پیاده و خانوادگی خود را به محفل صمیمی عاشقان امامین انقلاب رساندند و ضمن تجدید عهد با امام راحل،  فرامین و بیانات رهبر انقلاب را استماع و سرلوحه تفکر،  برنامه ریزی و اقدام خود قرار دادند.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.