کد خبر : 585
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

خاطره محمد گلریز از دیدارش با امام خمینی (ره)

خاطره محمد گلریز از دیدارش با امام خمینی (ره)

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ محمد گلریز خواننده موسیقی انقلابی، درباره شخصیت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) بی تردید‌ از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی نه تنها در ایران بلکه در دنیا بودند، ایشان خیلی ساده زیست بودند و اخلاق نیکویی داشتند. همیشه خودشان را خدمتگذار

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محمد گلریز خواننده موسیقی انقلابی، درباره شخصیت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) بی تردید‌ از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی نه تنها در ایران بلکه در دنیا بودند، ایشان خیلی ساده زیست بودند و اخلاق نیکویی داشتند. همیشه خودشان را خدمتگذار مردم می‌دانستند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های ایشان این بود که همیشه در سلام دادن سبقت می‌گرفتند و ابتدا به مخاطب خودشان سلام می‌کردند و البته ویژگی دیگر امام این بود که همیشه در هر شرایطی نماز اول وقت شان ترک نمی‌شد و با قرآن مانوس بودند.

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های شخصیتی امام طبع لطیف و شاعرانه‌ای داشتند و دیوان ایشان حکایت از این مسئله می‌کند و من هم توفیق داشتم یک آلبومی از شعر‌های ایشان را بخوانم و شعر‌های ایشان مورد توجه مردم قرار گرفته است.

گلریز توضیح داد: خوشحالیم که در زمانی که زندگی می‌کردیم که امام خمینی (ره) حضور داشتند و یکی از خاطرات ماندگار من این است که خدمت امام رسیدم و هیچ وقت این خاطرات و حضور را فراموش نمی‌کنم.درباره سرود شهید مطهری به همراه حمید سبزواری و احمدعلی راغب و دیگر دوستان خدمت امام رسیدیم و لحظات بیادماندنی را بیاد دارم.

وی درباره روز درگذشت امام خمینی (ره) اظهار کرد: آن روز را خوب به خاطر دارم در حال رفتن به محل کارم بودم، متوجه شدم مردم حال و هوای غریبی دارند ودر بهت و حیرانی‌اند و گریه می‌کنند. آن زمان هم دستگاه موبایلی وجود نداشت تا از اتفاقات روز سریعتر مطلع شویم. به اداره که رسیدم تعطیل شده بود و بعد آن متوجه شدم حضرت امام رحلت کرده‌اند.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.