کد خبر : 569
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

افزایش ۱۲ درصدی حوادث کوهستان در یک هفته گذشته

افزایش ۱۲ درصدی حوادث کوهستان در یک هفته گذشته

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در عملیات‌های امداد و نجات ارتفاعات کوهستان و مناطق جنگلی، ۲۸ مورد مربوط به سقوط از ارتفاع و ۲۸ مورد نیز گم شدن در مسیر بوده که نشان‌دهنده عدم آشنایی کافی حادثه‌دیدگان با مسائل ایمنی مربوط به کوهنوردی و جنگل‌نوردی است.

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در عملیات‌های امداد و نجات ارتفاعات کوهستان و مناطق جنگلی، ۲۸ مورد مربوط به سقوط از ارتفاع و ۲۸ مورد نیز گم شدن در مسیر بوده که نشان‌دهنده عدم آشنایی کافی حادثه‌دیدگان با مسائل ایمنی مربوط به کوهنوردی و جنگل‌نوردی است.

سرپرست سازمان امدادونجات افزود: بیشترین عملیات امداد و نجات در حوادث کوهستان در استان‌های فارس، البرز و تهران و ۲۰ درصد از کل این عملیات در ارتفاعات کوهستانی و مناطق جنگلی ۳ استان شمالی کشور انجام شده است.

محمودی گفت: شهروندان و گردشگران لازم است که برای پیشگیری از مخاطرات، همراه با راهنما به مناطق جنگلی بروند و یا در صورت مواجهه با حوادث و گم شدن در مسیر با شماره امدادی ۱۱۲ تماس بگیرند تا امدادگران هلال‌احمر در اولین فرصت برای نجات حادثه‌دیدگان اقدام کنند.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.