کد خبر : 543
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

نقش موثر اصحاب فرهنگ و هنر در ترویج فرهنگ حجاب

نقش موثر اصحاب فرهنگ و هنر در ترویج فرهنگ حجاب

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ مریم جلالی، معاون صنایع‌دستی کشور در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، با حضور در نمایشگاه تخصصی شرکت پست ایران از غرفه حجاب و عفاف بازدید کرد. او در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت حجاب در جامعه و نقش موثر صنایع‌دستی در ترویج آن

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

مریم جلالی، معاون صنایع‌دستی کشور در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، با حضور در نمایشگاه تخصصی شرکت پست ایران از غرفه حجاب و عفاف بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت حجاب در جامعه و نقش موثر صنایع‌دستی در ترویج آن گفت: اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص فعالان صنایع‌دستی در حوزه نساجی و پوشاک نقش موثری در ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بر عهده دارند که باید این ظرفیت ارزشمند در تمام سطوح جامعه به کار گرفته شود.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: هنرمندان باید همه فعالیت‌های هنری خود را به سمت و سوی معنویات و ارزش‌های اسلامی سوق دهند تا از این طریق هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

او اضافه کرد: معاونت صنایع‌دستی در نظر دارد ضمن همکاری با دستگاه‌های دولتی و با هدف توانمندسازی خانواده‌های کارکنان برای بانوان شاغل در ادارات با برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌افزایی در حوزه صنایع‌دستی داشته باشد.

جلالی افزود: ورودی و لابی سازمان‌ها و ادارات دولتی ظرفیت مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی هستند و ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آماده هرگونه همکاری در این باره هستیم.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.