کد خبر : 404
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حضور سازمان تدارکات پزشکی

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حضور سازمان تدارکات پزشکی

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ بیست و چهارمین دوره نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارویی ایران هلث با حضور شرکت‌های تابعه سازمان تدارکات پزشکی و دیگر شرکت‌های توانمند داخلی در راستای معرفی توانمندی‌های صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی از تاریخ ۶ الی ۹ خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.   شرکت‌های

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارویی ایران هلث با حضور شرکت‌های تابعه سازمان تدارکات پزشکی و دیگر شرکت‌های توانمند داخلی در راستای معرفی توانمندی‌های صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی از تاریخ ۶ الی ۹ خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

 

شرکت‌های تجهیزات پزشکی هلال ایران، داروسازی سها، سها جیسا، بازرگانی سها کیش و پخش سها هلال در سالن شماره ۱-۴۴ از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ با حضور در غرفه‌های خود به معرفی محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ و کوچک فعال در زمینه دارویی، تجهیزات پزشکی و دارویی محصولات و خدماتشان را ارائه خواهند داد.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، فرصتی برای تعامل با شرکت‌های همکار، برندینگ و معرفی محصولات و توانمندی‌ها در سطح بین المللی و همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی و توسعه کسب و کار ایجاد خواهند کرد.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.