کد خبر : 386
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

نخستین دعای ندبه زائران ایرانی در مدینه منوره

نخستین دعای ندبه زائران ایرانی در مدینه منوره

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی حج، دعای پرفیض ندبه با حضور زائران ایرانی سرزمین وحی صبح امروز جمعه (۵ خرداد) در جوار حرم مطهر رسول مکرم اسلام و ائمه مظلوم بقیع (علیهم السلام) دریکی از هتل‌های مدینه منوره برگزار شد.  این مراسم نورانی که در فضایی آکنده از معنویت با

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی حج، دعای پرفیض ندبه با حضور زائران ایرانی سرزمین وحی صبح امروز جمعه (۵ خرداد) در جوار حرم مطهر رسول مکرم اسلام و ائمه مظلوم بقیع (علیهم السلام) دریکی از هتل‌های مدینه منوره برگزار شد. 

این مراسم نورانی که در فضایی آکنده از معنویت با حضور گروه‌هایی از زائران کاروان‌های ایرانی در هتل “المدینة الجدیده” مدینه منوره برگزار شد، حال و هوای معنوی خاصی داشت.

درنخستین دعای ندبه زائران ایرانی در مدینة النبی که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد پس ازمرثیه سرایی در وصف امام زمان (عج) و نوحه خوانی درمصائب حضرت زهرا (س)، حاج حمید رمضانپور ذاکراهل بیت (علیهم السلام) دعای پرفیض ندبه را قرائت کرد و زائران ایرانی هم با قرائت فراز‌هایی از این دعا همراه شدند. 

در این مراسم چند تن از مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و مدیران کاروان‌های اعزامی به مدینه نیزحضور داشتند.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.