کد خبر : 384
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

کوین یامگا و دربی، امروز استارت می زند

کوین یامگا و دربی، امروز استارت می زند

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ کوین که در هفته بیست و هفتم و در بازی با پرسپولیس به دلیل برخورد با مهدی عبدی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، به این بهانه به تهران برگشته که در دربی جدید تیم را همراهی کند. او به واقع در دربی از ترکیب استقلال خارج شد و با دربی

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

کوین که در هفته بیست و هفتم و در بازی با پرسپولیس به دلیل برخورد با مهدی عبدی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، به این بهانه به تهران برگشته که در دربی جدید تیم را همراهی کند. او به واقع در دربی از ترکیب استقلال خارج شد و با دربی جدید بار دیگر به ترکیب تیم آبی بر می گردد.
به نظر پزشکان فرانسوی مجوز حضور کوین یامگا را در ترکیب استقلال صادر کرده اند و او بی هیچ مشکلی در صورت صلاحدید ریکاردو ساپینتو قادر است، در مصاف چهارشنبه هفته پیش رو در ترکیب تیمش به میدان بیاید.

در غیر اینصورت از فرانسه به ایران بر نمی گشت. او بعد از مصدومیت در دربی و در هفته بیست و هفتم با اجازه از ریکاردو ساپینتو و باشگاه استقلال به زادگاهش برگشت، اما هر روز برای رفع مصدومیت خود مشغول تمرین با مربیان اختصاصی بود و در نهایت هم برای فینال حذفی خود را به تهران رساند.

گفتنی است امروز استقلال تمرین ندارد اما کوین به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز این تیم تمرین خواهد کرد تا عقب ماندگی بدنی خود را جبران و روز چهارشنبه در ترکیب تیم استقلال به میدان بیاید. او فردا به طور حتم در تمرینات گروهی استقلال شرکت خواهد کرد.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.