کد خبر : 376
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۱۰

منچستریونایتد ۴ – چلسی ۱/ شیاطین سرخ با تحقیر چلسی سهمیه لیگ قهرمانان گرفتند

منچستریونایتد ۴ – چلسی ۱/ شیاطین سرخ با تحقیر چلسی سهمیه لیگ قهرمانان گرفتند

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ تیم‌های منچستریونایتد و چلسی پنجشنبه شب در دیداری معوقه از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که در این بازی شیاطین سرخ با نتیجه ۴ بر یک پیروز شدند. در این بازی کاسمیرو (۶)، آنتونی مارسیال (۵+۴۵)، برونو فرناندز (۷۳ – پنالتی)

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

تیم‌های منچستریونایتد و چلسی پنجشنبه شب در دیداری معوقه از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که در این بازی شیاطین سرخ با نتیجه ۴ بر یک پیروز شدند.

در این بازی کاسمیرو (۶)، آنتونی مارسیال (۵+۴۵)، برونو فرناندز (۷۳ – پنالتی) و مارکوس رشفورد (۷۸) برای منچستریونایتد گلزنی کردند و تنها گل چلسی در دقیقه ۸۹ توسط ژوائو فلیکس به ثمر رسید.

منچستریونایتد با این پیروزی ۷۲ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود و حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس بالاتر از شیاطین سرخ، منچسترسیتی ۸۹ امتیازی (قهرمان زودهنگام مسابقات) و آرسنال ۸۱ امتیازی اول و دوم هستند و نیوکاسل ۷۰ امتیازی بعد از این سه تیم رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

چهار تیم یادشده نمایندگان فوتبال انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هستند.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.