کد خبر : 346
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

منچستر یونایتد باید پشت هم جام ببرد

منچستر یونایتد باید پشت هم جام ببرد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ منچستر یونایتد فردا شب در یکی از بازی های عقب افتاده خود به مصاف چلسی خواهد رفت و در صورت کسب یک مساوی هم سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی می کند. یونایتد با یک بازی کمتر از لیورپول، سه امتیاز بیشتر دارد و از دو بازی خود تا پایان

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

منچستر یونایتد فردا شب در یکی از بازی های عقب افتاده خود به مصاف چلسی خواهد رفت و در صورت کسب یک مساوی هم سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی می کند. یونایتد با یک بازی کمتر از لیورپول، سه امتیاز بیشتر دارد و از دو بازی خود تا پایان فصل یک امتیاز برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان می خواهد.

اریک تن هاخ در نشست خبری این بازی در مورد اهمیت این بازی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان گفت: بله، شما این سوال را مطرح می کنید و از قبل پاسخ من را هم می دانید. واضح است که بازی فردا اهمیت بالایی برای کسب سهمیه دارد. ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم، این هدف ما در تمام بازی های فصل است و بنابراین فردا نیز می خواهیم همین کار را انجام دهیم. می خواهیم بازی را ببریم و تیم برتر و مسلط زمین باشیم.

تن هاخ در مورد آنتونی مارسیال گفت: اگر بازیکنی در دسترس نباشد، نمی‌تواند گل بزند. وقتی او در دسترس بود، ما بهتر بازی می‌کردیم، تیم بازی‌ها را می‌برد، او هم گل می‌زد اما او را در اختیار نداریم.

ارزیابی از عملکرد یونایتد در فصل جاری: در ابتدا ما باید فردا بازی را ببریم و کاری که باید را انجام دهیم. سپس قضاوت در مورد عملکرد خوب، بد یا عادی ما برعهده کارشناسان و هواداران است. ما در یک پروژه جدید هستیم و می‌خواهیم به روزهای خوش گذشته باشگاه برگردیم و جام‌ها را پشت سر هم ببریم. ما جام‌های بیشتری می‌خواهیم و ​​باید برای این مهم با بهترین‌ها رقابت کنیم. ما سفری را شروع کرده ایم و فکر می‌کنیم در مسیر درستی هستیم اما همیشه می‌تواند بهتر باشد.

وضعیت مارکوس رشفورد: به نظر شرایط او خوب است. مارکوس دیروز به تمرینات بازگشت و کاملاً آماده به نظر می رسد، اما امروز باید ببینیم که در تمرین چطور کار خواهد کرد. فردا در مورد حضور او در ترکیب تصمیم خواهم گرفت.

لیگ قهرمانان: ما می خواهیم با بهترین ها رقابت کنیم، پس باید در لیگ قهرمانان باشیم. در لیگ برتر، شما باید یکی از چهار تیم برتر باشید و این آسان نیست. رقبای زیادی داریم ولی یونایتد هر سال باید در لیگ قهرمانان باشد.

احتمال جذب نیمار: وقتی خبری شد به شما خواهم گفت.

 

 

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.